Lanseringstråd NFT (Non-Fungible Token) Art

Lager en egen tråd hvor KV-medlemmer kan dele nye lanseringer av NFT-kunst som har vekket interesse. Alle bidrag settes pris på :slight_smile:

4 Likes

Startet denne tråden med å dele Ozzy Osbourne sin NFT-release «Cryptobats» som kommer i februar.

Les mer her:

Er det noen mulighet for å få kjøpt dette på release da? Hvordan foregår det?

1 Like

Aktivitetsbasert White List (WL). Release dato er ikke publisert enda så fortsatt gode muligheter.

2 Likes

Business Ape Club - public release 5. Jan: https://businessapeclub.com/

4 Likes

Edgar Plan’s Lil Heros NFT kommer i januar. Bruk gjerne min invite-link til Discord-gruppa der all info / konkurranser / WL er:

2 Likes

Hva betyr egentlig whitelist; gir det fortrinnsrett på kjøp?

1 Like

Jepp - pre-sale mulighet og vanligvis til lavere pris enn public sale. Er VM i buttlicking for å komme på WL for de store releasene…så litt som den vanlige kunstverdenen altså :sweat_smile:

3 Likes

shit

2 Likes

Du kan enten kjøpe på pre-release slik @jbroks forklarer. Da må du gjerne bli med i en Discord-gruppe, eller så kan du kjøpe på main release når den datoen blir oppgitt. Da må du ha en Wallet (feks MetaMask) med ETH og connecte den til nettsiden og «minte» NFT-en. Her må man være rask hvis det er mange om beinet.

2 Likes

Så, på apeklubben nå foor eksempel. Da knytter man til f.eks metamask og så joinner man Discorden i første omgang? Noe mer man trenger å koble seg opp mot?

1 Like

Hva betyr det å minte; bare å trykke så kjapt som mulig på en av dem og få checked out?

På en måte, ja. Godkjenne i MetaMask at du fullfører transaksjonen

1 Like

Og det inne på NTF-servere de slippes, f.eks Edgar Plans slippes denne på Opensea?
Da må man registrere seg på disse stedene også da vbil jeg tro? Hufff det er mye passord å holde styr på

Den slippes vel på egen nettside, så legges det videre ut på opensea for annenhåndssalg (tror jeg)

1 Like

ok, skjønner

Bare en aldri så liten disclaimer - jeg er selv veldig ny i NFT-verdenen så har ingen peiling på om Business Ape blir noe suksess. 99% av nye Ape-prosjekt har jo ingenting med den originale Bored Ape Yacht Club å gjøre (er bare spin-offs). Skal selv kjøpe et par av Business Apes kun fordi jeg klarte komme på WL - da er pris 0.1 ETH vs 0.3 på public release.

Ellers er jo den kunstneriske verdien på NFTs relativt laber generelt imo. Dette er veldig mye investering, og mindre kunst spør du meg.

1 Like

Shark Boy Fight Club NFT

Pre Mint is Live: Shark Boy Fight Club

2 Likes

The Space Bulls

JANUARY 6TH AT 2PM EST MINT STARTS

https://www.thespacebulls.com/

Mintprice 0.22 ETH.

Er det bare meg ell minner Discord om gode gamle mIRC?

2 Likes