Løst og fast om lanseringer

Ser utrolig fin ut innrammet. Jeg måtte prøve meg på forhånds salget

5 Likes

Veldig stilig. Krysser fingrene for at du får kjøpt! :slight_smile:

1 Like

+1 :slight_smile:

8 Likes
2 Likes

Hvilken kunstner håper dere å se en edisjon fra?

1 Like

Jeg kunne tenkt med en edisjon fra Nigel Howlett. Han har riktignok en HF med Avant Arte, men hadde ikke gjort noe om det ble sluppet et annet motiv😊

3 Likes

Ang HF-slippet til Mr.Jago i dag.
Er det flere som finner det litt forstyrrende med maling uti papirkanten på trykkene?

Jeg skal kanskje ikke svare ettersom jeg ikke er fan. Jeg syntes alle verkene jeg har sett av han ser forstyrrende ut.

1 Like

Hadde vært spennende å se et annet trykk fra han men et annet motiv. Kanskje Drive eller Everlasting. :crossed_fingers: Har du noen ønsker eller håp om motiv?

Håper selv på noe nytt fra Ida Ekblad :slight_smile:

Noen andre nye eller gamle kunstnere dere håper å se edisjon fra?

1 Like

Ja de to motivene du beskriver er flotte. Jeg tenker én av disse to også kunne gjort seg som en edisjon.

Andre kunstnere jeg personlig kunne tenkt meg en ny edisjon av er Ryan Travis Christian, Baldur Helgason (ett med farger) eller Tide. Kanskje en fin edisjon fra Anthony Miler?

6 Likes

Skulle ønske Avant Arte kunne gjøre en time edition med Matías Sánchez

1 Like

Hadde dette vært tidligere så hadde disse vært utsolgt tror jeg.

Er markedet til Kaws mette på disse vinyl-figurene? Markedet generelt er litt dårligere enn hva det var tidligere?

Eller rett og slett et slipp som ikke helt treffer de som liker Kaws?

3 Likes

'avel… løye markedet blir metta når det er så mye “kunst” som slippes… :expressionless:
hva er forskjellen på disse og H&M sine produkter utover pris?

1 Like

En større versjon :exploding_head:

1 Like

Må si de nye motivene til Tide faller i smak hos meg. Originalene koster vel mer enn gjennomsnittlig årsinntekt i Norge, så det regner jeg med utgår med høye kneløft. Men et print av denne hadde gjort seg i samlingen!

9 Likes

Ble et spontant kjøp på meg i dag selv om jeg var ferdig handlet for 2024. Jeg klandrer de tre ølene på bryggekanten i solen på Damsgård rett etter jobb.

God helg folkens🍻

4 Likes

Stilig den der

1 Like

Noen som har gått for Beeple prints, eller er det for lite kunstnerisk folk? Syntes disse to var ganske stilige. De har en litt poster aktig stil over seg som jeg liker

En av hans bedre verk imo.

3 Likes

Veldig kult, men synes verkene med farger er bedre :slight_smile: