Lavt opplag og lang tid mellom hver gang. Dette er vel nr. 4 på papir, han har vel to eller tre skulpturer også om jeg ikke husker feil. Jeg liker selv den forrige etsningen bedre enn denne. Synes dette motivet tar seg bedre ut med farger slik som originalene hans av samme motiv har. Når det er sagt så er det en sjelden mulighet om man får tilbud om å kjøpe😉
Det ble ikke så altfor stort opplag. Jeg likte disse, men synes det blir for mye Hirst-klistremerker på aluminium om dagen.
Syntes det var litt stilig. Likte fargene
Enig. Likte både trykket, fargene og synes teksten var litt morsom. Tommel opp fra meg.
Spennende med et dolk print?
Ja det blir spennende å se hvordan han klarer å få dette til på et trykk. Ripoff var for meg det beste han han levert etter sjablongene. Det nyeste har jeg ikke sett nok av.
Ja det blir spennende, pris, størrelse, teknikk og motiv.
Dette ble da utrolig bra! Ble det ikke? Var spent på hvordan han skulle få det til, men jaggu greide han det.
Er dog noe helt annet enn hva han tidligere har laget! Men treffer nok fint i mange hjem her på kunstveggen
Nytt fra Dolk
- Likte det gamle, digger det nye
- Likte det gamle, litt mindre fan av dette
- Liker dette nye, mer enn det gamle
- Samma det, for dyrt
Du burde ha med «Alt for dyrt» som alternativ
25.000 for et rimelig kjedelig giclee?
Gikk fort! Populær mann! Artig å se at han lykkes så godt med den nye stilen. Er nok ikke mange som tørr å gjøre noe helt nytt når den gamle stilen var så populær.
Spennende med nytt trykk fra Eddie Martinez:
Hva synes dere?
Likte den