En (tidligere?) KV-favoritt - Chevrier - har nytt slipp om ei uke. Mindre glossy, animert og fargerikt enn vanlig.
For de som lar seg engasjere: tommel opp/ned?
Helt topp med noe litt annerledes/nytt fra Sandra! ![]()
Helt enig. Er noe som er litt utenom det vanlige. Flott jobb av Sandra! Rispapir blir spennende.
Kan rispapir som dette rammes inn flytende med klister bak tro?
Samme her,- syntes den var flott og litt annerledes. Gått mye i det det samme, som har vært litt kjedelig
Annerledes enn det som pleier å komme fra hun ja. Men samtidig likt veldig mye annet det går 13 på dusinet av
Rispapir er skjøre greier. Det krever en helt spesiell teknikk for å ramme dette inn korrekt, slik det gjøres i Japan. Jeg vet ikke prosessen, men har sett resultatet hvis det gjøres feil. Skjolder og bretter over det hele. Kan gå galt hvis dette leveres inn til en uvitende rammemaker ![]()
Denne skal rett på vegg. Har ene originalen fra showet på veggen, og rispapir gir en utrolig stilig effekt.
Ser bra ut hvis det gjøres rett
Må si at dette motivet virker veldig forfriskende med sitt fravær av knæsje farger og superhelter!
Superhelter får du også her
Litt mer subtilt med fraværet av de sterke fargene.
Hva synes dere om alle disse Timed release som kommer, ser Avant Arte, Louis Buhl & Co og flere har begynt å gjøre dette hyppigere. Er det for å
Gjøre kunsten mer tilgjengelig for alle? Hva er deres tanker om dette?
Kanskje fordi nye tider har gjort det mer uforutsigbart å beregne størrelse på opplagene, og timed release sikrer at alt blir «utsolgt»…?
HF gikk tydeligvis på under 30sek. Klarte noen å kjøpe?
yes, ble en HF på presale
Fikk kjøpe siden jeg kjøpte en av originalene fra utstillingen.
Hva synes dere om denne?
Synes den er kul (kjenner ikke kunstneren), men koster sikkert tre nyrer siden det er DDT…
Er det bronse? Var stilig, visste ikke hvem han var før i går. Originalene hans var også interessante.
Hva tenker dere om denne? Godt kjøp, eller høyt priset i dagens marked?
Rå kunstner, men Baldur trykkene blir ganske kjedelige uten farger. Burde vært bedre motiv også.
Likte det jeg, ser ut som samme trykk-prosess som deres forrige lansering, og det er et veldig bra trykk imo.
frister litt selv, har forrige på vegg selv. Liker at det også er lave opplag.