Løst og fast om lanseringer

Jeg syntes det var litt stilig

Nokon som veit kva det kosta?

10.000 pund

1 Like

Dyrt til å ikkje vera Penguin series? Men om dei forsvant med ein gongs er det vanskelig å sei noko på det.

Positivt trykk med spreke farger.

Håpet på denne:
image

Hva synes dere om at det er HF men ikke av artisten selv? Blir ikke det litt feil?

3 Likes

Så sant det ikke er en collab er det helt meningsløst.

2 Likes

Ser ut som han har finishet trykkene selv.

7 Likes

Takk for oppklaring! :slight_smile:

Men ser også at Manifold skriver Hand-finishing by the print studio:

Kanskje litt ev hvert da! Trykkene fra Manifold er uansett av veldig høy klasse, og det er nok HF for å gi et bestemt uttrykk de ikke fikk med rent trykk.

1 Like

Liker Kinsella. Syns han er flink på valg av fargekombinasjoner. Han har jo valgt en annen strategi mtp. antall trykkutgivelser så spent på etterspørselen senere idag!

2 Likes

Jeg har hatt et minicrush på Kinsellas arbeider i 1,5 år så håper å skaffe meg et!

Kva med nye av Camilla Engström?
Liker stilen, men synes kanskje det blei litt rart denne gongen.

3 Likes

Støtter deg i den, er nok det trykket jeg liker minst fra henne.

1 Like

Hvilken trykk likte dere av Invader og Enki Bilal?

Ingen, men jeg likte høyre bedre enn venstre

1 Like

Likte også Invaders portrett av Enki Bilal best. Synd jeg var for sent ute til å få tak i den usignerte varianten av dette… €1500 blir i dyreste laget for min del.

1 Like

Ser det er “mange” som sier 1500 Euro er for mye for dette trykket.

Jeg lurer litt på hvorfor? Det finnes vell ingen andre signerte invadertrykk du får for i nærheten av 1500€?

Er det noen grunn til at disse ikke vil bli solgt for minst 3k€ når de blir sendt ut i januar, eller forventer flipperene at disse ikke en gang kan selges for kost?

Ellers er det litt morsomt å se at Invader Heni Marilyn er det minst populære og billigste motivet på annenhåndsmarkedet.

3 Likes

Likte mest det til venstre, men har visst ikke fulgt med i timen?..

1 Like

Synes personlig at det er litt bom på motiv for min del. Fin pris for å være signert Invader trykk. Hadde det vært et annet motiv så hadde det muligens blitt kjøp. Hvis man liker et av trykkene ville jeg kjøpt, tror ikke du vil finne et rimeligere signert trykk av Invader senere.

Av de to hadde jeg valgt Invaders portrett av Enki Bilal.

1 Like

Synes egentlig det var kult, men kjedelig at den norske pesetasen er bånn i bøtta…

1 Like