Lotteri 15.11 - Martin Whatson "Girl at the Window"

Graffitiprints: “Girl at the Window” coming soon via lottery sign up to our mailing list for details.

8 Likes

Fantastisk :heart_eyes:

1 Like

Ååjaa… var derfor jeg ikke “vant” på forrige trekning…er nok meningen at jeg skal “vinne” denne :wink:

1 Like

Hva er deres favoritt? :slight_smile:

For meg blir det nok den med grå bakgrunn.

1 Like

5 Likes

Dali med slipp av silketrykk gjennom GP? Rått!! da går jeg for denne! :crazy_face: :+1:
Får håpe på en HF da :smile:

3 Likes

Hvordan fungerer dette lotteriet?
Jeg er på maillista, men har ikke fått noen mail og ser ikke noe på GP sine new release sider.
Eller er det rekordraske kjøp som gjelder?

Man får Mail av GP. Så må du si hvilken print man ønsker seg i rekkefølge . Så må du krysse fingrene får du blir trukket ut.

1 Like

Hva pleier lykkeprisen å ligge på?

1 Like

Der fikk jeg e-mail av graffitiprints om påmelding til lotteriet - så bare å sjekke søppelposten om man ikke har fått enda. :slight_smile:

Jeg skjønner seriøst ALDRI hvordan jeg faktisk skal delta basert på de mailene. Hvis jeg vil delta for mer enn ett trykk, skal jeg sende separate mailer eller lage en slags liste?

Jeg gjetter på at de sorterer alle mail de får inn i mapper… en mappe for alle de forskjellige versjonene. Derfor tror jeg man har størst sjans for å vinne om man sender en epost pr print. men jeg vet ikke.

1 Like

Jeg har sett for meg at de kjører hver entry i et regneark pr versjon og så trekker basert på det, men hvem veit.

En mail holder.

Tipper også på Excel
=INDEX($A:$A,RANDBETWEEN(1,COUNTA($A:$A)),

1 Like

Ja godt mulig. Men det er jo voldsomt mye arbeid ved stor pågang. Keep it simple, plukke en e-post her og en der frem til antallet er nådd :sunglasses:

1 Like

Jeg spurte GP på Instagram nå! De sa en mail var nok med de som var aktuelle😄

1 Like

Fikk dere noen bekreftelsesmail på at ønskene deres har blitt mottatt?

Det kommer ikke.
Les siste del av e-posten. :wink: