Lucia Heffernan Yoga chicks - Auksjon uten minstepris!

Kunstner: Lucia Heffernan
Verk: yoga chicks
Mål: ca 25x25 (8"x8"
Opplag: unlimited
**Lokalisering:**sarpsborg
**Startpris:**0,-
**Auksjonslutt:**søn kl 20.00

Auksjonerer her 10 morsomme trykk av Lucia Heffernans yoga chicks serie.

Fordi det er 10 verk så blir det vanskelig å følge med på sniper på alle sammen, derfor er det høyeste bud kl 20.00 idag som gjelder for hvert enkelt bilde. Skriv nummer og bud så teller jeg opp etterpå.

Frakt kommer i tillegg.

Lykke til! :blush:

Nr 1:

Nr 2:

Nr 3:

Nr 4:

Nr 5:

Nr 6:

Nr 7:

Nr 8:

Nr 9:

Nr 10:

4 Likes

Beklager bildekvaliteten, de ligger i mappe. Auksjonen er akkurat som bildene, bare for moro :rofl: Dette er billige bilder (hundrelapper)

Have fun!

1 Like

Disse var morsomme! 200,- for nr 9 :slight_smile:

1 Like

10 kroner per for alle utenom 9.

:grinning:

:rofl: da tror jeg at jeg må endre fra minstepris 0,- til minstepris kr 100,- jeg gidder ikke sende ut for en 10er

1 Like

Takk for bud😊

1 Like

MINSTEPRIS ER KR 200,- PR BILDE! Får ikke endret innlegget av en eller annen grunn?

1 Like

Er dessverre litt sent å endre minstepris.

I følge reglene:

  • En auksjon kan når som helst fjernes av selger om det IKKE er kommet inn bud på minstepris. Er det kommet bud foreligger salgsforpliktelse.
2 Likes

Notert👍 Hva med fraktkostnader? Er min innsats med å få de i tube osv definert?

Legger ved link til regelverket:

Tenker at kjøper dekker frakt med mindre annet er oppgitt elle avtalt.

3 Likes

Ditt bud er ugyldig, minstepris er satt til minimum 50,- kr med økning på nye 50,- PR bud. (Ihht regelverket)

Minstepris kr 200,- er derfor gjeldende som jeg skrev rett etter bud kr 200,- på nr 9 var gitt.

Hvis minstebud er 200kr er vel dette mer kunst til kostpris og burde flyttes til en annen tråd.

2 Likes

Ikke om han har håp om mer enn 200kr pr bilde i snitt.

1 Like

Får jo lyst til å by 50 kr for alle utenom nummer 9 kun for å kverulere på reglene. men skal la være hehe.

2 Likes

Det ble det brått da ja, disse koster rundt 200kr + frakt og kunstavgift pr bilde inn til Norge👍

1 Like

Du er også i brudd med reglene siden du betrakter dette som 10 forskjellige og ikke 1 lot. Og som avsluttes på samme tidspunkt.

« * Man kan ha inntil 2 auksjoner samtidig, men de skal avsluttes på forskjellige tidspunkter for å kunne ha kontroll over salgene sine og eventuell sniperaktivitet som krever oppfølging.»

-Rykk tilbake til start…??

3 Likes

@anon57870405 så skal vi prøve på nytt her istedenfor?? :rofl::rofl:

2 Likes

Tror det høres lurt ut. :slight_smile:

Stenger tråden og så lager du en ny auksjonstråd som er både ryddig og ihht. Regelverket.

4 Likes