Martin Whatson Behind the Curtain main edition & HF

Den dukka opp der, men så langt ned at jeg ikke så den før den var utsolgt.

Satt der å F5 til krampa tok meg! Så forsvant den Nafir 1/1 bildet! Da startet jeg å lure! Men da var det for sent!
Helt utrolig at de legger ut feil link!

Jeg ante også ugler i mosen da disse forsvant. Så trykket jeg på All products for å se at Behind the curtain var utsolgt. :rage:

1 Like

Konge bilde! Gleder meg til posten kommer :ok_hand:

3 Likes

Noen som har noen ide om når disse sendes, eventuelt en tanke om “ETA” Norge, på Main edition?

Synes å ha fått med meg at det har vært en viss “rydding” i bestillingene noen dager, jfr. noen hissig premature salgsannonser på eBay.

1 Like

Fått melding om at Snik/Whatson er “ute til levering” med UPS i dag… ble postet på fredag… BTC main edition ser ut til å ha blitt sendt med vanlig post… den ble postet på torsdag og er ikke registrert mottatt i Norge enda… ettersom Snik collaben ankom Norge i dag, og Main edition sikkert kommer i morgen er jeg veldig spent på hvordan tollerene håndterer momsen. Krysser fingrene for smidig og oppdatert informasjon på tavlene deres på Gardermoen…

1 Like

Mitt ble sendt igår. :sunglasses:

Snakket med Tolletaten idag,og de har ihvertfall fått med seg endringen fra Finansdep,om en oppmykning av kunstreglene,regner med internmelding er gått til alle som fortoller. Toll.no skal være oppdatert senest i morgenkveld fikk jeg beskjed om.

2 Likes

Nærmer seg nå :slight_smile: Kopier sporingsnummer som ligger i mailen fra graffitiprint over til posten.no sin sporing så får en mer info om forsendelsen.

2 Likes

Endelig :heart_eyes:

11 Likes

Ser de ligger på Finn nå. Med tilstand mint. “Tube fresh” er vel ordet jeg ville brukt:-)

5 Likes

Hvis noen har en “Behind The Curtain - Landscape” … så er jeg interessert :-).

Om noen har fått levert main edition til innramming så legg gjerne ut bilde av det ferdige resultatet. Kjekt med litt inspirasjon :slight_smile:

1 Like

Satser på å få mitt tilbake fra rammemaker i morgen.
Skal legge ut bilde.

Ble relativt kurant rammevalg; - sort “studio”-list, og motivet flytende med dobbel hvit passepartout.

3 Likes

Hei!

Hvor kan jeg få tak i det bilde?

(1) Tilby en god slump med penger for trykket her, på finn, eller Banksy forum. En god slump penger betyr her kanskje 15-20 laken.
(2) Vent til flipper-fiskene biter på og sender deg en PM. Det er garantert fortsatt fisker ute som venter på det rette agnet.
(3) Hvis ingen biter på, øk budet videre til noen ikke klarer å motstå fristelsen.

Hvis du lurer på hvordan du kan få bildet til en rimelig penge i dag, så er trolig svaret at det ikke er mulig…

Imponerende at det fortsatt er så hype for mw

2 Likes

Ligger forskjellige Behind the Curtains innrammet på Din Kunstvegg.

Hvorfor by 15-20 laken for printet når det ligger en haug av dem til salgs for mellom 7-10 på ebay?

Tolket egentlig spørsmålet som landskapsvarianten, siden det bare er den som er vanskelig å få tak i… men ser at det kanskje var en bummert :slight_smile:

1 Like