Martin Whatson - Dancer

Dersom noen fikk denne å ikke skal ha den selv, ta kontakt :slight_smile: Vil gjerne ha Dancer i samlingen…

Gikk ikke så bra på releasen…

1 Like

Hadde tenkt at dette skulle være mitt første kunstkjøp, men slik gikk det dessverre ikke! Om noen føler seg gavmild kan de gjerne ta kontakt :grinning:

Bor i Bergen.

Kjøper eller bytter gjerne en jeg også :slight_smile:

Jeg var heller ikke heldig på release. Så hvis noen skulle ha lyst til å kvitte seg med en når de ser den foran seg… :slight_smile:

Denne tråden er veldig praktisk for flippere.

Haha… Virker som det er lite flippere, har fått null respons, bare andre medlemmer som utnytter min “ønskes kjøpt” tråd😂

De sju som har lagt den ut på ebay har tydligvis ikke lest tråden…

2 Likes

flere av de som har lagt den på e bay har fått pengene igjen og får ikke noe trykk;)

Er også på jakt etter et trykk :wink:

Er dette sant? Altså at de som har lagt den ut på ebay får avslag på kjøpet sitt…det er jo i så fall well played av graffitiprints, tommel opp!

1 Like

Jeg forstår meg ikke på alle som syns dette er så bra. Kan noen forklare meg hvorfor? At en selger skal trekke tilbake ytelsen sin pga han har noen moraliserende oppfatning om hva kjøper ønsker å gjøre med eiendommen sin er for meg alt annet enn “tommel opp”. Avtalerettslig er det hvertfall problematisk.

Sånn juridisk så tror jeg ikke GP har lov å trekke de tilbake på det grunnlaget. Når noe er kjøpt kan man i bunn å grunn gjøre hva man vil med det, men syns samtidig det er bra de gjør det. Kommer nok flere dancers både på ebay og finn etter hvert. Glad jeg ordnet meg :smile:

Uten å være sikker så kan de kanskje støtte seg på at noen la det ut FØR release og dermed påstå at dette ødelegger på en måte. Jeg hadde i alle fall blitt forbanna om jeg hadde yt en ekstra service og så torpederer vedkommende releasen og merkevaren på den måten

Var ikke klar over at disse annonsene ble lagt ut før release. Er enig i at det er en tåpelig ting å gjøre, men ser fremdeles ikke helt hvordan det “ødelegger” noe.

Andre setningen din skjønner jeg ikke helt tror jeg. Hvilken ekstra service er ytt og fra hvem? Og hvordan har noen torpedert releasen eller merkevaren?

Det du sier her stemmer. Jeg har ved flere anledninger kontaktet Paypal etter at jeg har fått orderen min refundert grunnet flipping.

Hva kontakter du Paypal for? Kan de hjelpe deg? Er jo bare å ikke flippe :slight_smile:

2 Likes

@Ulrik Det bryter med retningslinjene til Paypal. Det er slik @JanK sier at selger ikke kan bryte avtalen fordi kjøper har intensjon om å selge det videre.

Er ikke varen selgers eiendom og ansvar til den er levert og kvittert for?

2 Likes

Hvilke retningslinjer? Og har det hjulpet deg å kontakte Paypal?

Stakkars flippere ::joy::cry::cry::cry::joy::joy::joy::joy::joy::cry:

2 Likes

Jeg kjenner ikke til akkurat hvilken retningslinje det bryter med. Når du selger og kjøper paypal aksepterer du en haug med retningslinjer. @Ulrik Ja, det hjalp. Paypal ser ikke på flipping som en ulovlighet, men som en del av dynamikken i et fritt marked.