Dette omhandler avtalerett. Dette er lovfestet i de fleste land og er inkludert i paypal’s retningslinjer. Når det inngås en bindende avtale mellom kjøper og selger kan ikke partene bryte avtalen uten videre.
Når du har klaget har du fått noe igjen da? Du får jo igjen pengene uansett og er de tom for varen er det ik annet de kan tilby vell ?
De gangene dette har skjedd med meg fikk jeg varen etter at jeg kontaktet Paypal. Min erfaring er at Paypal tar dette seriøst og at de som selger trykkene rydder opp raskt.
Det er vanlig at de ikke selger ut alle trykkene, men beholder et par eksemplarer som reserve.
Jaja. Lykke til videre med det 
La meg gjette… BI?
Nei, jeg går på andre siden av byen, NHH. Siden du fikk gjette på meg, la meg gjette tilbake…Arbeiderpartiet?
Jøss. Folk som går NHH kan vel gjerne ha samme perspektiv, men jeg trodde de hadde bedre vett enn å fremstå som naut offentlig.
Og nei, der bommer du grovt. 
Skjerp dere @SpecialOne og @Sprayboks. Dere må klare og holde en saklig diskusjon uten å ty til nedlatende kommentarer basert på studieretning/yrke og politisk overbevisning.
Jeg har bare allmenne fag og stemmer på høyre siden, så jeg er nok helt dust 
Men jeg må si meg enig med at jeg synest det er helt innafor at gp kansellerer flippe ordrer. Men kansje de burde legge det inn som et punkt i kjøpskontrakt at videresalg før utsending medfører kansellert ordre og refusjon.
Virker som det ofte er et flertall av flippere som snapper til seg alt under nesa på de som virkelig samler, for min del synest jeg det blir jævlig urettferdig at de skal sko seg med grov fortjeneste samme dag som feks gp lanserer. Da kunne gp like gjerne ha dobbelt prisene ut så kunstner og utgiver tok den fortjenesten.
Jeg hadde veldig lyst på en dancer, men det er helt uaktuelt å bidra til å gjøre forhandsflipping gunstig bedrift
Ja, beklager. Mente absolutt ingenting galt om noen som helst utdanning, det var nå bare en spøk. Mener bare det er åpenbart at han utelukkende er en arbitrasjeparasitt på det samfunnet vi har her inne, som bare har raske penger som mål; og når man da i tillegg virker stolt av det og argumenteter hardt for sin rett til å være en parasitt, da mener jeg man er rimelig blokkert i topplokket. Jeg kommer nå i alle fall ikke til å handle av fyren og hadde satt pris på en PM om noen kjenner hans navn slik at jeg er sikker på å unngå det. Sånne folk vil jeg ikke ha noe med å gjøre.
Oi…
Du har mye meninger @SpecialOne. Hvis du ikke klarer å handle kunst med meg på bakgrunn at jeg flipper skal du slippe det. Jeg sender deg gjerne en melding på inbox med mitt eget navn =)
Du befinner deg i et kunstforum som hater flippere, så du må gjerne dele navn og bilde her 
Min erfaring tilsier snarere tvert imot det motsatte. De siste årene har jeg har solgt kunst til mange medlemmer av dette forumet inkludert flere av de mest aktive medlemmene.
Så lenge man ikke flasher bildet i ansiktet til andre som ikke fikk kjøpt rett etter release, er det mange som setter pris på at det finnes et 2.håndsmarked. Da får alle som ønsker bildet mulighet til å kjøpe det selv om de ikke var rask nok på tastene.
Hvordan kan man forlate denne tråden? Ville bare som tråden sa kunne få tak på en dancer på 2 håndsmarketdet, ikke følge en diskusjon på flipp og flopp 
Var nesten litt deilig at det var lite slipp en periode nå. Deilig å slippe at alle tråder rundt slipp, ender med denne nitriste disusjonen.
Kan ikke dere som har så mye meninger om dette opprette en tråd. Den kan jo hete feks. “den elleville flippe tråden”
Dette er et seriøst forslag. Det er sikkert av interesse for noen, og ikke minst nye medlemmer.
Selv syntes jeg det er irriterende at tråder som sier noe i headingen blir forurenset av dette gang på gang😘
Ja, enig! Diskusjoner har ingenting på et diskusjonsforum å gjøre, det burde restrikteres til en egen tråd! 
Nei, men sånn fra spøk til alvor så kom jo temaet litt naturlig opp ovenfor her i og med at den ønsket kjøpt tråden til @Calizto ble delvis sabotert fra første stund. Og det virker jo som om det er en diskusjon som engasjerer mange, og jeg synes i alle fall den er interessant. Men jeg noterer meg at du synes det er irriterende og ikke vil ha noe mer av det, og skal gjøre mitt beste for å leve opp til forventningene i fremtiden.
Men nå er det jo vitterlig dere to som “er så lei” denne diskusjonen som holder liv i den da 
Jeg vil bare pressisere at det enda ikke er noen som har tilbudt å ofre sin Dancer til meg, håper noen tar kontakt når de er mottatt 
En som har havnet på finn nå.