Ja, har vært i dialog med han… Han refererte til de som ble lagt ut på ebay og var solgt for 8-9k, jeg avventer litt før jeg slår til på det "tilbudet"
Ligger det en ute på Finn nå? Fant den ikke jeg.
Den ble sikkert solgt. Finner den ikke igjen jeg heller.
Er også på jakt etter Dancer til en noenlunde fornuftig pris (alle versjoner er av interesse) - så send en melding om du har et du ikke vil ha på veggen.
Sorry for å hijacke tråden litt, men kanskje greit å ha kjøps-forespørslene samlet i en tråd :-).
http://www.finn.no/finn/object?finnkode=68098531&WT.synd_type=agent&alertId=5591356
1000 kr… Mye latterlige salgstriks i den tråden. Alle vet at Eternal Reflection er Martins beste

Nå med auksjon på finn fra 6500 til 7500 I dag
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=68104711&searchclickthrough=true&searchQuery=martin+whatson
For noen timer siden kom budet opp i 10.000 kroner, og da begynte selger å sende ut meldinger til de som hadde vist interesse for å forsøke å øke prisen enda mer.
Den som har bydd 10.000 kroner for dette trykket vil jeg tro er i ferd med å gjøre en dårlig handel. Her er det en flipper som gjør hva han kan for å øke prisen rett etter slipp, og mange henger seg tydeligvis på dette. Synd.
Er fortsatt på jakt etter trykket selv, men venter til prisene faller til noenlunde fornuftig nivå. Så kan man diskutere hvor det er - men på det nåværende tidspunkt vil jeg mene at det ikke er 10.000 kroner +.
Har du trykket, ikke skal ha det på veggen selv, og vil selge til en samler til en fornuftig pris - send meg en melding :-).
Tror faktisk 10k er prisen på disse fremover dessverre. Ca det samme som enpointe går for og denne er større og hf med “tilsvarende” motiv. På jakt etter en selv…
Hvordan kan dere være sikker på at budene er reelle? Det er jo til å stole på litt en gang, selv om vedkommende faktisk snakker sant
Jeg ville ikke ha stolt på at bud på 10.000,- er reellt, er jo en hardcore Flipper
. Jeg kunne godt tenkt meg dette trykket selv, men venter til hypen rett etter release har gitt seg, da faller nok denne og litt i pris…
Ville heller ikke stolt på det, men man betaler jo det man er villig til å gi. Jeg tror helt klart Dancer kommer raskt til å ligge rundt En Pointe, etter hvert. Det er vell 10.000?
En pointe er vel nærmere 11-12 nå? Trodde også dancer kom til å ligge en stund rundt 8, men begynner å tro at det kanskje kom veldig få til Norge? Altså droppet var jo klin umulig, og det virket som veldig mange gikk slukøret fra tastaturet. Også har jeg et inntrykk av at de fleste gikk til statene… Men vi får vel se raskt nok; om alle mottar trykkene sine rundt nå så blir det vel neste uke alle flipperne legger ut.
Det er solgt noen av Dancer for 5500 kroner per stykk av et galleri i Norge. Desverre var de solgt før jeg fikk tak i ett og etterspørselen var så stor at de aldri kom ut i reelt salg men gikk til de som hadde vist interesse fra tidligere. Nå var nok dette en “snill” pris, men i forhold til kjøpsprisen fra slippet var det fortsatt en grei fortjeneste.
Jeg tror 10.000 per nå er for mye for dette trykket. Satser på at det skal ned noen tusenlapper før det eventuelt stiger litt igjen.
Vi får følge med og se hva det hele ender på :-).
Jeg håper du har rett, men jeg er jammen ikke sikker på om jeg tror på det. Voldsom etterspørsel etter dette trykket virker det som. Skal bli spennende å følge den sorte utgaven og se hva den ender opp på; jeg synes egentlig den var i en klasse for seg…
Ikke min annonse btw. Postet bare for info. Mange som er på utkikk
“Update: etter veldig stor pågang på kort tid setter jeg prisen flatt 11000. Ingen auksjon…”
For… en… duush…
Kan jo håpe noen andre flippere ser at det fortsatt er avertert til 7000 og tror det ikke selges til det og kjører på med 6500 da
Men da har vel denne bevist at man skal være rimelig kjapp på avtrekkeren…
Noen som har fått dette som kan si noe om hvordan det ser ut annet en at det er dyrt?
Populær ønsket kjøpt tråd @Calizto 
Ok, bra eller meget bra?