Martin Whatson - Dancer

Sett Desert og main, begge ser meget bra ut. Bedre enn forventet. Hand finishen er veldig bra.

4 Likes

Ja @Bateman, den ble populær :laughing: Får bare håpe den gjør nytte av seg også:blush:

8000kr eks frakt allerede og 4 dager igjen?!?

Sjuuukt!

Så en standardutgave ble plukket for over 10.500 før frakt på ebay i morges og, så jeg er spent på hvor lenge de ligger for 11 på finn. Det ser jo mer og mer ut som en OK pris kontra å kjøpe utenlands. Og det er egentlig ganske horribelt.

Noen som tror prisen kommer til å “normalisere” seg på sikt? Det har jo tatt helt av. :scream:

1 Like

Tviler på de kommer til å synke. Etterspørselen er større enn opplaget for dette trykket. Tror heller ikke det er så mange som selger når de 1-2 som ligger på finn er vekke.

Ble overrasket over å se standardversjonen “live”. Ser etter min mening ikke så bra ut som enkelte folk her mener. Det er “hype” som driver prisen oppover. Folk skal ha dette trykket før det blir dyrere. Noen ser kanskje ikke så nøye på det. Etter min mening ser det litt flatt ut og ansiktet til denne damen ser nesten litt maskulint ut.Prisen på standard kommer til å synke etterhvert tror nå jeg.
Det skal nevnes at jeg forsøkte meg på release og var nok skuffet over å misse, men etter som bildene nå har kommet ut og man ser nærmere på dem så går det bra.
10 000 kr + er for mye.

Jeg tror ikke du kan se så nøye på detaljene og si at “prisen skal være sånn og sånn”. Har du sett En Pointe live? Jeg har En Pointe på veggen og fikk Dancer istad, og jeg må ærlig talt si jeg synes detaljene og motivet i Dancer ser mye bedre ut enn En Pointe. Og sammenligningen med En Pointe er vel derfor prisen ligger der den ligger også; når En Pointe koster 12, og du her har et større trykk som i tillegg er hand-finished (og i mine øyne bedre, men i alle fall ikke noe svakere enn En Pointe) så er det kanskje ikke så rart at prisen ligger på 11, selv om jeg ikke hadde trodd det for en uke siden. Det kan nå ennå bli lagt ut en del denne uka da, men om tilbudet fortsetter å være så magert som det er nå, så tror jeg heller 11 kommer til å vise seg å være en god pris. Og på ebay ryker de jo unna for 8-9 (og den til 10.5 istad) før de omtrent får lagt en dag.

Men når det er sagt, så er jeg ennå mer happy med Francis’en min som jeg kjøpte for samme sum, men det blir jo en veldig subjektiv øvelse da :smile:

Det er bare min personlige mening. Kan jo være at prisen flyr til himmelen.

Har noen sett en desert bli solgt?

Var vel en på ebay rett etter dropp, men den tror jeg ble kansellert av GP.

Kan prisen for den være da?

Ikke godt å si. Nå ligger vel den sorte som vist ovenfor til 9 med fire dager igjen, så det den ender på pluss frakt og 25% kan jo gi en indikasjon. Kommer jo veldig an på om noen er villige til å selge her til lands også. Men om prisene på std edition holder seg på rundt 11 blir det nå uansett veldig vanskelig å argumentere for noe under 15-16 vil jeg tro… Jeg har nå i alle fall slått fra meg tanken om en special edition, det blir nok vel i overkant for min lommebok :smile:

Dæven… Jobber du som analytiker hos finn.no elr?.. :sweat_smile:

1 Like

Har hatt eksamensperiode i snart to uker nå :joy: Da følger man med på og gjør gjerne alt annet enn det man skal! :grin: Tror jeg har oversikt over alt som selges og kjøpes både her, på Finn og på banksyforum nå, så det er bare å spørre!

1 Like

Men jeg skal slutte å la prokrastineringen gå ut over dere. Det er vel kanskje til det beste for resultatene også…:relaxed:

2 Likes

Da er første Dancer desert på finn. 13k
Tipper den forsvinner fort

Ser den ble justert opp til 15k nå