Martin Whatson - Dancer

Slik interesse det er for denne vil jeg tro den er riktig priset til 15 k, spesielt siden det er en desert!

Enig. Spesielt med tanke på hva Main edition har gått for de siste dagene. Kjekt for flipper😉

Det er nesten så man blir fristet til å selge sitt eget også.

Er det noen som har fått det tilbake fra innramming? Spent på å se hva folk har valgt

Må jo si at det ikke er så veldig mange flippere på dette bildet som jeg trodde det skulle bli…

9 Likes

Faen så dere peiker opp denne :stuck_out_tongue_closed_eyes: riktig pris ditt og datt, drita lei hele danseren :+1:t2:

9 Likes

Fy fader, har ikke ord!

Meget pen. Har relativ liv innramming, gleder meg til å få den tilbake :smile:

Er også lei av hele danseren. Om man ser bildet så er det jo bra, men ikke helt fantastisk.

3 Likes

Ja faen heller, fikk min nå, rett til Rammemannen, fine priser på ebay, gutta på Finn må skru opp for å holde følge:-)

1 Like

Ja de må bare prise seg helt ut :+1:t2:

hahaha… kos dere med the dancer og selg den til vestkantfruene når gutta vil ha noe de liker… mens kona gråter over at soveromsbildet ble ofret for noe bedre!!! :wink:

1 Like

Tror Tone var på jakt etter noe som matchet :+1::grinning:

1 Like