Slik interesse det er for denne vil jeg tro den er riktig priset til 15 k, spesielt siden det er en desert!
Enig. Spesielt med tanke på hva Main edition har gått for de siste dagene. Kjekt for flipper😉
Det er nesten så man blir fristet til å selge sitt eget også.
Er det noen som har fått det tilbake fra innramming? Spent på å se hva folk har valgt
Må jo si at det ikke er så veldig mange flippere på dette bildet som jeg trodde det skulle bli…
Faen så dere peiker opp denne
riktig pris ditt og datt, drita lei hele danseren 
Fy fader, har ikke ord!
Meget pen. Har relativ liv innramming, gleder meg til å få den tilbake 
Er også lei av hele danseren. Om man ser bildet så er det jo bra, men ikke helt fantastisk.
Ja faen heller, fikk min nå, rett til Rammemannen, fine priser på ebay, gutta på Finn må skru opp for å holde følge:-)
Ja de må bare prise seg helt ut 
hahaha… kos dere med the dancer og selg den til vestkantfruene når gutta vil ha noe de liker… mens kona gråter over at soveromsbildet ble ofret for noe bedre!!! 



