Det kan skje ved febrilsk trykking på f5 (alternativt autorefresh)
Shopify banner ved 3500ms
Ble litt overtenning en periode🤓
Endte opp med 3 × reservert beløp på Paypal men ingen fangst🤣
Satt i over 2 timer og refresh’et. Så main komme og gå flere ganger (sikkert 6-7 ganger) + clear acrylic (1 gang) - og hadde main i kurven totalt 4 ganger uten å lykkes.
Var det noe Captcha før betaling?
Dere som har vært i gamet en stund, hva tenker dere om markedspris her? Jeg ser ønskes kjøpt annonser med makspris på 10K, men dette blir vel å tro på julenissen? Jeg, som mange andre, var ikke så heldig å få en på slippet, og skal selv opp med en ønskes kjøpt annonse, men ønsker å tilby en reell markedspris.
Tipper de går for 15-20k om ikke mer, for de tidligste som kommer for salg, da etterspørselen er høyest.
Samme her, fulgte med i flere timer på main.
Hadde den i kurven 6 ganger, ble utsolgt i det jeg betalte… Siste gang jeg hadde den i kurven var rundt 20:00… har ikke sett den etter dette og har nå gitt opp :-/
Helt greit å legge det ut som åpent slipp, men utrolig irriterende at man ikke blir sikret det man har i kurven… Når man er ute i butikken går man jo ikke å plukker fra andres handlekurv…
Gav opp kl. 20:08…da hadde det ikke vært noen på en god stund.
Kom en rett før 20.
Den så ikke jeg, selv om jeg var flittig på refresh…virket litt bot-aktig hele veien dessverre, i allefall etter hovedslippet - for da var det de samme adressene på alle variantene hele veien.
Mistenker og at botene tok det meste etter hovedslippet…
Ja, syns alt forsvant mistenkelig fort…
Grattis! Godt å se noen lyktes!

Gratulerer
Ser en del opplever kansellert ordre på Martin Whatson sin Facebook-fangruppe
Ja noe så veldig også. Jeg fikk en Main og skal ærlig innrømme at jeg sitter litt med hjertet i halsen fremdeles. Men syntes det er ganske drøyt dersom den skulle bli kansellert nå 
Jeg har bare gitt opp denne formen for slipp. Er mer eller mindre umulig. I den grad synes jeg lotteri er en bedre løsning. Tok under 1 min før alt var borte. Men gratulerer til de av dere som fikk fatt i et verk