đŸ“ș Medieoppslag

Nyter en kopp te I det triste vĂŠret i tigerstaden og tar frem kosemagasinet D2 til dagensnĂŠringsliv.

Shit tenkte jeg nÄr jeg bladde over til side 26.
Det er jo «sinnsykt» det er jo artikkel om selve Kim @SinnSykShit Larsen

3 Likes

SĂ„ fortsetter det litt til.
Kom halvveis i te koppen og vips pÄ side 40 er jod Odd

1 Like

Og mens vi er inne i kunst og klesstil, sÄ var Tuva ved Galleri golsa i D2 forrige uke

3 Likes

Kunst eller skrot?
Og flipping i Basel

6 Likes

Magisk fyr. Tonte desverre litt ned at faktisk INGEN kjÞpte keiserens nye klÊr denne gangen. Det er i seg selv ganske utrolig etter en sÄ lang og vellykka vernissage

2 Likes

:v:

– Det er ikke vanskelig Ă„ forstĂ„ at denne typen virkemidler som brukes her kan skape reaksjoner, men det Ă„ skape reaksjoner kan jo ogsĂ„ vĂŠre noe av formĂ„let med en oppsetning, sier Hansen til Nettavisen.

Kanskje man burde sĂžke stĂžtte for Ă„ fly jorda rundt pĂ„ 1st class og bo pĂ„ lukshushotell, hele reisen blir selvsagt dokumentert i sosiale medier og merket med “sponset av kulturrĂ„det”. Det vil jo definitivt skape reaksjon det ogsĂ„.

2 Likes

Skriver sĂžknad as we speak :crazy_face:

Noe uheldig at reklamen fÞr videoinnslaget viste seg Ä vÊre Dr Oetker Ham&Cheese pizza, har en mistanke om at hver gang jeg gÄr forbi den pizzaen i butikken sÄ blir den assosiert med Ä drite blÄ maling.

Jeg lurer jo litt pÄ hva man sitter igjen med, 37 mill over 12 Är er jo ikke akkurat smÄtteri.

1 Like

Mye snacks her :slight_smile:

Hvilken kunstner er det som har laget «vÄpenveggen»?

Ikke sikkert den vÄpenveggen er kunst spÞr du meg. FÞyer seg vel bare inn i rekken av vÄpengale amerikanere.:flushed::flushed:

2 Likes

StĂ„r iallefall dette: "The ‘guns’ on display are actually an anti-gun art installation where the useless guns are melted

Er ganske mye annen kunst pÄ veggene og en haug av det som ser ut som bearbrick 1000% figurer

Lurer pÄ om Gartnerfuglen Arkitetkontor har sett mye Jonas Wood kunst
:see_no_evil:

1 Like

for dem av dere som lurer pÄ hvem legenden Otto var - terninkast 6:

3 Likes

Takk!

Ida Ekblad, DN sin D2, fredag 7.2.2020

bilde

1 Like

Post bilder av artikkelen a :blush:

7 Likes

Journalister bruker mye av arbeidsdagen pÄ Ä lage artikkler og reportasjer som kanskje ikke burde deles. Vi jobber alle for vÄres lÞnn, sÄ kjipt om det vi lager blir delt, uten at de som har lagt inn et arbeid blir belÞnnet. Jeg er ikke i mediabransjen, men kan tenke meg hva jeg hadde fÞlt, om jeg hadde skrevet denne artikkelen.

2 Likes

Veldig fint at folk deler slike artikler. Fortsett med det :+1: