đŸ“ș Medieoppslag

Konge at du deler! Folk mÄ ha seriÞse moralske problemer i hverdagen om man orker Ä bruke energi pÄ Ä hisse seg opp over dette.

Virker som hu her har store ting pĂ„ gangđŸ‘đŸ»

4 Likes

Hisset meg ikke sĂ„ veldig opp. Var kanskje en litt trollete kommentar sent i gĂ„r kveldđŸ€­

2 Likes

Hun deler hele artikkelen selv pÄ sin egen Instagram, sÄ tenker dette er innafor.

2 Likes

AltsÄ, som skattebetaler sÄ tenker jeg det er en selvfÞlge Ä kunne lese dette, uten Ä betale mer enn det jeg allerede har gjort. DN fÄr vel 45 millioner i indirekte pressestÞtte hvert Är, og Ida Ekblad fÄr svÊrt mye penger i kunststipend (selv om hun strengt tatt burde klare seg selv helt fint). KjÞr pÄ.

3 Likes

En fargerrik copy&past popart konstrast til den kjedelige stensilkunsten som produseres i Bergen :grimacing:

2 Likes
1 Like

paywall :frowning:





5 Likes
3 Likes

Folk er altsÄ sÄ hÄrsÄre. Tenk Ä bruke tid pÄ Ä vÊre indignert over dette

Ikke overraskende at det skjer pĂ„ sĂžrlandet😁

3 Likes

Kan gjerne kalle folk hÄrsÄre, men ser Êrlig talt ikke hva 10 Äringer fÄr igjen for en sÄnn utstilling. skulle lett klart Ä finne 5 andre kulturinnslag fÞr det der.

Kanskje de kunne se noe annerledes? Noe minneverdig? Tro meg, de tÄler det!

Regnskogen brenner, jorda koker og vi stĂ„r overfor den potensielt stĂžrste humanitĂŠre krisen i dette Ă„rhundre. Kun i mette Norge kan man ‘rase over’ bilder av en korpulent finne.

5 Likes

Ser ut som han har litt av hvert pÄ veggene bak der.

1 Like
4 Likes

Det er vanskelig for kunstnerene Ă„ fĂ„ et ansikt til Ă„ se bra ut. Sikkert derfor vi ser sĂ„ mye av tildekkede fjes/munn i kunsten? NĂ„ kan de bruke munnbind😜

4 Likes

Noen historier fra Kunstnernes hus

1 Like