đŸ“ș Medieoppslag

Var litt av en trendbĂžlge pĂ„ stories nĂ„r den dukket opp vinmonopolet – hvordan smakte vinen? :crazy_face:

Da er spÞrsmÄlet:
Viste Brewery International at dette var bullshit og har prĂžvd Ă„ skvise noen kroner ut av oss nordmenn, eller har de selv blitt lurt.:face_with_monocle:

Vanskelig Ă„ si men mitt guess er at de visste eller burde visst hva de gjorde. Hadde de gjort tre Google sĂžk i research hadde funnet svaret, sĂ„ de kan ikke trekke «blondine-kortet»  :wink:

1 Like

BTW den rÞde er et ganske godt kjÞp men er nok priset 20kr hÞyere enn normalt pga etiketten, mens roséutgaven ikke er et godt kjÞp.

Utrolig mange folk som kjĂžper vin basert pĂ„ etiketten, ref «-den ser god ut »

2 Likes

Enig!
Brewery har vÊrt flinke, og de er ikke dumme. SÄ her har de nok tatt en spansk en og hÄpet pÄ det beste.

1 Like

Kan jo bli interessant

https://youtu.be/uYvUaChT508

5 Likes
2 Likes

NRK Rogaland – Lokale nyheter, TV og radiopobel-med-nytt-trump-stunt-for-valget-1.15223190

8 Likes
1 Like

Betalingsmur
 noen som vil poste det?

Wooow
 Etter Ä ha tittet pÄ saken hos patentstyret.no 
 sÄ skjÞnner jeg at PEST kjÞrer pÄ med advokater
 holy cow


1 Like

Virkelig ugreit Ä tjene penger pÄ andres kunst og hardt arbeid. LavmÄl fra Lawrence Banksy

3 Likes

Iblant blir man flau over Ă„ vĂŠre norsk


4 Likes

Koster 1 kr for 30 dager.
Vippser 1 krone til alle her inne som tegner abonnement for 1 krone.

SĂ„nn i Ă„ndsverkslovens navn.

3 Likes

Hvem lurer hvem_ Norsk vin i sentrum av konflikt med Banksy, verdens mest berĂžmte gatekunster.pdf (8,0 MB)

5 Likes
4 Likes

Bergenkunst.no (Bergen): Love Crash av Dolk, er en av fire piecer som ble vedtatt bevaringsverdig av ByrÄdet i Bergen. NÄ er gatekunstverket det fÞrste av disse som stÄr i fare for Ä forsvinne permanent. Er Love Crash fremdeles bevaringsverdig etter over ti Är pÄ gaten? Dolk: Love Crash i fare

5 Likes

Kjem pÄ NRK i morgo - noko Ä gleda seg te.

18 Likes

Synd, mye nostalgi for min del knyttet til det gatekunstverket der!