đŸ“ș Medieoppslag

NÄ er det vel slik at en mÄ vise alle tallene sine skulle en fÄ tildelt offentlig stÞtte? Er det noe jeg misser her?

2 Likes

https://youtu.be/g4ULoaMqIFI

Fra Galerie Perrotin. Installasjonen ble solgt for 75k USD under Art Basel i Miami.

2 Likes
2 Likes
4 Likes

It’s all go in Stavanger

5 Likes

The gift that keeps on giving, Oslo on the case.

2 Likes

1 Like

Nuart Case

my response in the comments :slight_smile:

1 Like

And finally
 the illusion of power, demanding we do exactly what we’ve been doing forvever, what a collosal waste of time. Funny stuff

3 Likes

Litt skryt av Yves Scherer som vi jobber med :boom:
(Galleri Golsa)

12 Likes
1 Like

Du mÄ mislike Nuart sterkt


4 Likes

Hvorfor tror du det? @Ross

Oppslagene kritiserer ikke Nuart eller eieren av Nuart, men politikerne i Stavanger og deres brudd pÄ regler.

Nuart har ikke gjort noe galt. Han har ikke en gang sĂžkt om penger men en gjeng med politikere Ăžnsker allikevel Ă„ gi ham en god slump med skattepenger uten en skikkelig prosess rundt. Dette har Aftenbladet skrevet en del om.

Har du ikke lest artiklene?

Fordi du fortsetter Ă„ poste en haug med artikler om saken, hvor overskriftene er laget for click og som ofte fĂ„r Nuart til Ă„ se ut som en del av den feilaktige prosessen og dermed en av “the bad guys”.

3 Likes

Du bÞr lese artiklene fÞr du uttaler deg sÄ bastant. Ikke la media lure deg med overskriftene. Det er innholdet som teller.

Som du kan se er dette en trÄd for Ä dele medieoppslag.

Sa jeg noe om innholdet? Nei. Det er nettopp overskriftene jeg pÄpeker, og de er laget for click som jeg skrev. Tror jeg fint viser i min siste kommentar at jeg ikke lar meg lure, da det er poenget mitt. Men du fortsetter Ä poste om nÞyaktig denne saken.

Ja det er en trÄd for medieoppslag, men det er ikke fÞrste eller siste gang du skjuler en agenda bak formaliteter og regelrytting.

8 Likes

ForsĂžk Ă„ oppfĂžr deg pent.

VÊr grei Ä ikke kom med slike useriÞse og lÞgnaktige pÄstander.

Er du misfornÞyd med overskrifter eller innhold fÄr du klage til Aftenbladet.

Du har en veldig ovenfra og ned kombinert med gamle hersketeknikker (‘kjĂŠre du’?) mĂ„te Ă„ diskutere pÄ 

8 Likes

Det var ikke en diskusjon og ordet var valgt med hensikt for Ä legge meg pÄ samme nivÄ som Ross.

2 Likes

It’s a little like the current case, people being disengeneous, jealous, spiteful and protective of the little cultural elite oligarchy they’ve built over the years. The anti EU Right hiring lawyers to protest with EEA law. So desperate to stop a lil street art stealing their cultural capital. :-), but all part of the process, Wait til we go for the last panel :-). We absolutely welcome this process.

This was my personal response the article.

A good tone on an interesting and revealing case and one we support 100%, our primary goal is to see this movement and culture supported and represented on the streets (and committees), particularly in areas that give those less privileged than others, access to art and culture that they can meet in their own time and on their own terms. A culture that acts as an important gateway into the arts for many who meet it for the first time in their own communities. Whether this is produced under the auspices of Nuart or others is irrelevant to us. As someone a lot wiser than I once said “If you’re not being criticized by the establishment, you’re probably not doing anything exceptional”. Looking forwards to being part of this conversation !

9 Likes