đŸ“ș Medieoppslag

Interessant artikkel om hvordan noen fÄ og viktige personer innenfor kunstverdenen styrer fokus innenfor high end markedet i kunstverdenen. ForÞvrig anbefaler jeg Henriks utstilling i London i juni. Har vÊrt heldig og fÄtt en sneak peak og det som vises frem holder veldig hÞy standard.

Sikkert en kar som vÄkner med en litt muggen fÞlelse i magen idag :slight_smile:

PĂ„ den annen side, denne investoren har sikkert nok penger i banken til et par plastiske operasjoner til!

2 Likes
3 Likes
2 Likes

A post was merged into an existing topic: Grandegate pÄ Listhaugvegg

Hvem skal betale?

1 Like

Dersom barn (og andre ustabile personer) har adgang bĂžr eier ha forsikring som dekker slike ulykker.

Absolutt.

Samtidig sÄ er det jo smÄtt provoserende Ä se de to ungene lÞpe rundt og styre, mens mora (antar det er henne som er i sofaen) bare sitter og pjatter.

1 Like

SĂŠrdeles lave priser de omtaler der. Vet det ble solgt original av push til 1 mill da han var i Bergen i fjor blant annet.

henger nok litt sammen med at Hegnar er blitt sÄnn Se&her (forsÄvidt som de fleste andre avisene rundtom)
kildekritikk = null
innhold= null
konsekvenser ved miss-info = null, max 4 linjer oppi et hjÞrne dagen etterpÄ som ingen leser likevel
antall klikk = penger i kassen og betyr alt

ja, jeg er skeptisk til media om dagen :slight_smile:

2 Likes

Syns det er tynt Ä bruke en selger pÄ finn som referanse ja. Var selv innom Push galleriet for en mÄnedstid siden. Masse til salgs der, bÄde over og under prisene det refereres til. Jeg syns heller ikke prisene og salget pÄ finn har tatt av
 men at han har solgt bra de siste Ärene er det vel ikke tvil om. Har ingenting tilsalgs bare sÄ det er klart


2 Likes
2 Likes

Nice - fristende Ă„ ta turen over


Har sett pdf’en, du har en del Ă„ glede deg til i sĂ„ fall!:slightly_smiling_face:

Noen som vet hvor vi fÄr sett dette, uten Ä mÄtte abonnere?

5 Likes

https://www.dn.no/d2/2018/07/19/1427/Kunst/den-norske-hjelpepleierens-bilder-har-skapt-furore-i-new-york

5 Likes

Veldig morsom historie! Ikke verst det hun lagde heller. Mye dystert