Medieoppslag

Fra politibilen til atelieret i BA

Interessant artikkel om hvordan noen få og viktige personer innenfor kunstverdenen styrer fokus innenfor high end markedet i kunstverdenen. Forøvrig anbefaler jeg Henriks utstilling i London i juni. Har vært heldig og fått en sneak peak og det som vises frem holder veldig høy standard.

Sikkert en kar som våkner med en litt muggen følelse i magen idag :slight_smile:

På den annen side, denne investoren har sikkert nok penger i banken til et par plastiske operasjoner til!

A post was merged into an existing topic: Grandegate på Listhaugvegg

Hvem skal betale?

Dersom barn (og andre ustabile personer) har adgang bør eier ha forsikring som dekker slike ulykker.

Absolutt.

Samtidig så er det jo smått provoserende å se de to ungene løpe rundt og styre, mens mora (antar det er henne som er i sofaen) bare sitter og pjatter.

https://www.hegnar.no/Nyheter/Naeringsliv/2018/07/Folk-er-klin-gaerne-etter-Pushwagner

Særdeles lave priser de omtaler der. Vet det ble solgt original av push til 1 mill da han var i Bergen i fjor blant annet.

henger nok litt sammen med at Hegnar er blitt sånn Se&her (forsåvidt som de fleste andre avisene rundtom)
kildekritikk = null
innhold= null
konsekvenser ved miss-info = null, max 4 linjer oppi et hjørne dagen etterpå som ingen leser likevel
antall klikk = penger i kassen og betyr alt

ja, jeg er skeptisk til media om dagen :slight_smile:

Syns det er tynt å bruke en selger på finn som referanse ja. Var selv innom Push galleriet for en månedstid siden. Masse til salgs der, både over og under prisene det refereres til. Jeg syns heller ikke prisene og salget på finn har tatt av… men at han har solgt bra de siste årene er det vel ikke tvil om. Har ingenting tilsalgs bare så det er klart…

Nice - fristende å ta turen over…

Har sett pdf’en, du har en del å glede deg til i så fall!:slightly_smiling_face:

Noen som vet hvor vi får sett dette, uten å måtte abonnere?