đŸ“ș Medieoppslag

GÞy at Kunstsilo sÄ langt er en suksess. Har vÊrt der en gang og skal ha nytt besÞk i sommer!

6 Likes

Skal dit til helgen. Gleder meg! :slight_smile:

1 Like

Anbefales! Baren i toppetasjen er veldig flott, men da jeg var der hadde de ansatte heller dÄrlig med opplÊring virket det som, dessverre.

Litt pÄ kanten av trÄden, men likevel sÄ passende her inne. BÄde tema og kunstner.

13 Likes
3 Likes

Kanskje her de har vÊrt disse Ärene? :thinking:

3 Likes

Litt slemt Ä le kanskje da det kan vÊre noe alvorlig bak funnet, men samtidig sÄ var timingen din veldig bra @paagra 
 den skal du ha

Takk for det. Det var noen forbipasserende som spurte ”om noen har druknet” nĂ„r de sĂ„ dykkere fra brannvesenet Ăžve i Glomma, sĂ„ her det her er det ikke mistanke om noen ulykke eller liknende.

Kunstsilo med pÄ Time Magazine sin liste over 50 steder i verden man bÞr besÞke i 2024. Ganske kult!

8 Likes
1 Like

Jeg leste et annet sted her pĂ„ Kunstveggen at TĂžddel har en salgsutstilling gĂ„ende, stemmer det? I sĂ„ fall er denne “provokasjonen” trolig reklame.

Hvis resten av det TĂžddel lager er like flatt, platt, etterplaprende og intetsigende som Anne Frank-bildet er det ingenting Ă„ hente her.

3 Likes

Jeg har selv sett og lest mye av det som er kommentert nasjonalt og internasjonalt. Mye av det som skrives er ekstreme ytringer, og blir veldig skremmende nÄr navn og bilde av familie legges ut.

Dette er ingen billig reklame!

SÄnn kan man jo si at all gatekunst som lages av gatekunstnere er reklame for Ä selge deres verk ment for samlere. Ikke at jeg er noe fan av Töddel sin kunst, men er spenstig hvor mye oppmerksomhet dette har fÄtt intensjonalt. Enig med @Smaug i at det skrives mye sykt, leste ogsÄ i en avis at han mÄtte kontakte PST etter Ä ha hatt tre truende menn pÄ dÞra.

Synes selve kunstverket var ganske platt og litt usmakelig, men vold og trusler hÞrer ingen sted hjemme. Kunst skal fÄ lov til Ä provosere!

Nettopp. Gatekunst skal provosere for Ă„ skape debatt, og det har vi dessverre ikke sett sĂ„ mye av i nyere tid. Hvor er du PĂžbel, AFK og andre som utsmykker vĂ„re gater med stikk til dagsaktuelle tema? Det har jo blitt litt mer stille har det ikke? Mulig jeg bare innbiller meg det altsÄ  :slight_smile:

Ellers sÄ klart enig at trusler ikke hÞrer hjemme noen sted.

1 Like
5 Likes

Kudos til Marthe Hem og MĂžller Eiendom :clap:t2: Mer av dette :fire:

2 Likes