Mehdi Ghadyanloo

Når de startet dette verket i fjor en gang så var det 1x1. Så kan nok være de har gått litt opp og ned, men fersk info fra Richard er:
The final size is 98.4cm by 98.4cm. It’s not being cut down - there was some confusion about this.

1 Like

Hva var prisen på dette?

960 pund

2 Likes

Noen som fikk kjøpt Abstract Loneliness?

Jeg har åpenbart kjøpt. :hugs:
Om du er interessert i et så kan det være jeg kan skaffe deg et. (En kompis som angrer litt på bestillingen han gjorde i et svakt øyeblikk over «noe» alkohol.)

Fikk et selv, men takk for tips :+1: var noe usikker på dato for release, så det var utsolgt og sendte forespørsel til galleriet. Fikk en faktura som svar med forklaring om at det var to kanselleringer :blush:

1 Like

Noen som har mer info rundt print-utstillingen i USA, @Gard for eksempel :slight_smile: ?

Noen som kan hjelpe meg med hva prisen på Illusion of happiness var ved release?

£420 + porto var opprinnelig pris på Illusion og happiness.

3 Likes

Tusen takk for hjelpen @per !

20 Likes

meget pent ! hva heter dette med seilbåten ?

1 Like

Tusen takk! Det heter Abstract Loneliness :slight_smile:

2 Likes

Kjempeflotte! Spennende å se hva som skjer med mehdi fremover nå, representrert og illustratør på wec på nytt. Det virker som skikkelig store greier spør du meg

2 Likes

pen sak !

2 Likes

Hva var dimensjonene på Abstract Loneliness? Endte de med å justere ned størrelsen?

100x100.

Jeg har ikke kontrollmålt men det kan stemme det @OlaNorman skriver.

I følge Howard Griffin sin nettside står det 98,4 x 98,4cm

1 Like

Abstract loneliness ser fantastisk ut!:raised_hands: Angrer nå på at jeg ikke kjøpte:)

1 Like

Mulig jeg ikke har fulgt med i timen. Og mulig dette er feil tråd. Men det vært stille fra Howard Griffin en stund nå. Er det slutt på samarbeidet? Var en stund det kom to-tre Mehdi-trykk i året.