Mehdi Ghadyanloo

Richard og Mehdi jobber ikke sammen lengre.
Fikk mail direkte fra Mehdi selv for noen uker siden.

1 Like

Hmm, interessant. Lurer på hva det har å si for de eksisterende printene.

Det er veldig interessant! Takk for infoen!


7 Likes

Hva har skjedd med Mehdi egentlig? Ingen prints på evigheter. Som jeg har fått med meg hvertfall.

Har han tatt steget ut blant den store eliten?

Disse lekeplass-motivene gir meg ikke så fryktelig mye merker jeg, selv om jeg forstår budskapet

2 Likes

Virker som Howard Griffin har forsvunnet/lagt ned, begge mailene deres bouncer, og London-nummeret er ute av bruk. Siste oppdatering på Insta er fra 2019

2 Likes

Ja, og godt er det.
Lystløgner og snakket til tider usant.
Godt han er borte fra Mehdi.

1 Like

Hva skjedde da? Du sitter tydeligvis på mye info.

1 Like

Bare egenerfaring etter møte med han i London og påfølgende e-poster.

Reiste for å kjøpe og gledet oss. Reiste derfra med skepsis, og kona overtalte meg til å ikke kjøpe originalen vi snakket om.
Det er eg glad for nå i etterkant.


Har hørt annen info / historier som backer opp min erfaring, men de historiene kan andre fortelle, om ønskelig…

3 Likes

Er du glad for at dere ikke kjøpte fordi du tror du hadde endt opp uten noe bilde? Snakker vi på det nivået? Eller bare for å ikke støtte den type oppførsel?

1 Like

Høres ut som det må bli ny kunstaften på Golsa… kan ikke si a uten bcdefu Howard…

4 Likes

Ja, frykten for å kunne gått på en slik smell var reel.

Snakket rundt seg selv og historiene endret innhold om hvem som var hans kunder og hvem han hadde solgte til (alt fra bansky milliardærer til så å aldri ha solgt til, til så å kunne tilby oss, til så at det befant seg i Iran sammen med Mehdi osv).

Har fått de trykkene vi har kjøpt av han, de har kommet og korrekt pris osv.
Men å lagt ut 15k GBP uten å reist hjem med maleriet der og da kunne nok absolutt blitt utfallet ja. Og om det noen gang hadde kommet i ettertid, om han faktisk hadde det i sine hender for salg som nevnt, får vi aldri svar på.

Vi (Richard, min kone og jeg) satt på Sothebys der og han jabba på i nært 2 timer. Eg er generelt glad i detaljer og fikk med meg det meste. På slutten var han påbegynt samme historien som var åpningshistorien ca 2 timer tidligere, men allerede her hadde detlajer endret seg.

I påfølgende uker hadde vi telefonsamtaler via What’s App og noe på mail.

Fikk helt til slutt mail fra Mehdi selv at det forholder var “brutt”. Eg sendte Mehdi selv en mail for å “sjekke/verifisere noe” i mars 2019. Fikk først svar desember 2019 hvor informasjon var at forholdet var brutt og litt annet info i den mailen.

Kjøp hos Galleri Golsa eller andre offisielle gallerier nå.

9 Likes

Takk for at du deler @Shagga_Son_of_Dolf
Helt enig i at det virker som dere gjorde et godt valg når dere fulgte magefølelsen.

5 Likes

35 Likes

Mehdi hos Gagosian

15 Likes

Noen som vet hva prisene på lerret fra Mehdi ligger på nå?

1 Like

Sykeste! Gagosian er et av verdens beste gallerier! Bare å plukke opp det en finner til salgs nå. :rocket::rocket::rocket:

3 Likes

Er ikke dette egt. helt sjukt kult?

Mange husker jo sikkert at Gard introduserte KV for Mehdi for mange år siden. Tatt noen seriøse steg i riktig retning siden den gang.

5 Likes

Så det har jo ligget litt i luften noen år, men gøy å se et soloshow!
Enorm bragd av Mehdi og teamet hans.

3 Likes

Det er sjukt kult å tenke på at mehdi sin første utstilling var i Bergen og hvor langt han har kommet ja!

3 Likes