Mehdi Ghadyanloo

Leit! :sunglasses:

1 Like

Er det noen som vet hva prisene var for de nye lerretene?

Forsøkt å ta kontakt med Gagosian men de vil ikke gi prislisten. Fikk forøvrig denne så ser ut som han gjør det bra; For this first exhibition of Medhi Ghadyanloo with the gallery, we have prioritized American artists as well as museums and institutions. All the works have been placed.

1 Like

Ja, nå kan det bli fart på sakene. Gagosian er blant de få galleriene som kan løfte frem en kunstner.

1 Like

10 Likes
5 Likes

Hva ligger disse verkene på nå ?

1 Like

Og hvor kan man kjøpe de?

Ta kontakt med galleriet, men vil tro alle verkene er forhåndssolgt til samlere/VIPs…

2 Likes

Forrige utstilling hos Gagosian i New York lå verkene på mellom $15,000 - 60,000 og alt var forhåndssolgt til viktige Amerikanske samlere, museer og institusjoner fikk jeg beskjed om.

1 Like

Nam nam

Skulle hatt selskap

14 Likes

Jeg ser at det ligger noen trykk av Ghadyanloo på Finn nå, til relativt høye priser. Noen som vet om de blir solgt og om prisene er realistisk?

Lurer på hvor mye Abstrakt Loneliness av Mehdi er verdt nå idag?

Relativt svake resultater på mehdi hos tate ward sist. Hadde gjerne plukket dette opp selv.

Ny Mehdi på auksjon. Noen her som selger? Kjøpt fra Golsa :slight_smile:

Hva sier vi om resultatet? 56.000 euro, hmm

1 Like

Mehdi gå så det koster!

Det som er merkverdig er at print markedet ikke har beveget seg en krone. Interessen er tydeligvis KUN etter den nyeste stilen hans og ikke den gamle.

1 Like

God observasjon - og ser at det samme gjelder andre aktuelle / populære samtidskunstnere. Oli Epp for eksempel - trykkene hans har ikke akkurat tatt av, mens originalene hans har jo gått helt løpsk.

Ikke så lenge siden man fikk Mehdi trykk rundt 10 tusen. Nå ser jeg de ligger fra 20k på finn.no. Galleriene selger de også mye dyrere enn før. Mange fine produksjoner, lavt opplag og gjerne håndkolorerte utgaver. Overasker meg om ikke det kommer til å fortsette videre opp med den svært lave produksjonen han har nå.

2 Likes

Enig, har inntrykket av at småsamlere gradvis er i ferd med å støvsuge markedet for å få tak i trykk før “alle” er på vegger og de blir vanskelige å få tak i…