Nikolai Torgersen (NO)

Takk for svar dere! Nå har jeg sendt melding til Nikolai på Instagram og Facebook, så håper han ser meldingen min :blush:

6 Likes

Kudos til Nikolai for raskt svar :blush: Jeg kan sende inn bildet til Fineart og få nytt, og det samme gjaldt andre som hadde fått skader (noen hadde vel fått et med hull i) :blush:

8 Likes

Håper det ordner seg for alle som har fått bildet med skader. Mottok selv min Zebra idag. Helt fin, phew. Noen tanker rundt innramming? Vurderer eikeramme og enkel hvit paspatour.

2 Likes

Dummeste jeg har lest, hva er det Fineart driver med om dagen?

Flytende innramming, hørt om det?

Dette blir bare flaut!

6 Likes

Noen burde tipse de som skrev om problemene forrige dagen. Avisa Oslo. Og så burde jo alle som har noe å klage på faktisk klage til Fineart.

2 Likes

Flott guide, @Toris64

Har jo også min egen versjon med bilder her på forumet, som viser dette litt mer omfattende.

Kanskje vi skulle sendt denne til fineart😅

5 Likes

Ja, de har åpenbart noe å lære her :grin::+1:t3:

6 Likes

Fineart; dyrest på alt + elendig kundeservice? Det er jo skrekkelig!

4 Likes

Litt på siden, men: Leveres Torgersens trykk (DGA) med “Certificate of Authenticy” (COA)? Jeg ser på noe på Finn, og en selger sier at hans bilde ble kjøpt på Gategalleriet uten COA. Jeg er usikker på hvordan jeg unngår å bli lurt… :man_shrugging:

2 Likes

Det ble ikke levert COA på vårt NT slipp

1 Like

Tydeligvis ikke samme person som har pakket inn trykkene hos Fineart. Hos meg var det brukt rikelig med silkepapir i og rundt trykket, oppe som nede og var godt pakket inn.

4 Likes

Noen som har hørt noe mer angående dette tilbudet? :slight_smile:

3 Likes

Emogutt er blitt en ny favoritt av meg :slight_smile:

Jeg synes det er kult hvordan Nikolai Torgersen uttrykker sine følelser og hvordan realisme og semi realisme blir tatt i bruk gjennom hans mange motiver.
I tillegg har Nikolai Torgersen en tøff bakgrunns historie fra barndommen og ungdomsårene som han ofte utrykker gjennom kunsten.

Om folk er interessert å vite mer om Emogutt, er det to podcaster ute som man kan finne på Spotify.

(Motiverende Intervju av ambivalens #67-Emogutt) og (Kongen Over Alle Podder episode 36 Nikolai Torgersen aka Emogutt)
:sunglasses:
God Helg!

8 Likes

Glem ikke denne!

3 Likes

Var innom galleriet i går. Der var lovnaden at alle med opsjon på Torgersen-trykk fra kommende soloutstilling vil få beskjed veldig snart.
(Uvisst hvor mangler dager «snart» er.)

5 Likes

Fikk mail nå. BL KRN
image

12 Likes

Oppslag?

Om noen ikke ønsker å bruke opsjonen sin, tar jeg gjerne i mot en PM! :slight_smile: :smiley:

1 Like

Nydelig blåfarge på det trykket der😍

4 Likes

opplag 50, str 50x70

2 Likes