Nuart Skate Decks

Kule brett :point_up: Hva skjedde egentlig med veldedighetsprosjektet disse skulle til, @Reed_Projects ?

3 Likes

Må si jeg ble skuffet da jeg fant ut at brettene egentlig var ment for en innsamlingsaksjon for barn i Sør-Afrika i 2007.

Det var sjokkerende å innse at noe som skulle ha hatt en så betydningsfull effekt for en god sak, endte opp et helt annet sted (din lomme). I tillegg begynner jeg å stille spørsmål ved provenance som du nevner, fordi ingen av artistene ser ut til å bekrefte at brettene var en del av Nuart-festivalen i 2008.

Dette reiser alvorlige bekymringer om ektheten og den sanne opprinnelsen til brettene, noe som ytterligere forsterker følelsen av skuffelse og mistillit. Ikke helt heldig er det vel heller at noen av brettene ikke var ansett som «ferdig» og skulle destrueres.

Nå er skaden allerede gjort, så her bør du legge deg flat og gi en god unnskyldning til artistene som har blitt «lurt» til å donere bort verk.

Ikke helt bra for en aktør som skal være seriøs fremstår så useriøs, @Reed_Projects .

12 Likes

5 Likes

Spenningen er til å ta og føle pååååååå :clap::clap::clap:

Hvem åpner ballet?

10 Likes

Ta det på engelsk @REEDPROJECTS

3 Likes

@Reed_Projects

bilde

6 Likes

3 Likes

3 Likes

Jeg ga gulosten en sympatistemme

2 Likes

https://www.finn.no/353983655
:disguised_face:

1 Like

Blei jaggu slettet den :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Yessir

“The account is no longer active”

Huh?

Som i at han ikke svarer, gått under jorden.

Står for meg han var online for 3 timer siden :thinking:

1 Like

2 Likes

Jeg mener admins her på KV burde ta seg en prat sammen om hva som bør gjøres her. Sjekke fakta og faktisk få ett svar fra @Reed_Projects.

Jeg selv er ikke interresert i å ha medlemer her inne som driver med svindel i noe som helst form. Her virker det jo åpenbart at han har svindlet kunstnere for disse brettene å selger dem for så ta fortjenesten i egen lomme ut i fra den infoen jeg har fått.

@Gulosten @torulv

5 Likes

Ut fra det jeg forstår så har altså disse brettene blitt donert av kunstnere til en innsamlingsaksjon tilbake i 2007. Av en eller annen grunn blir ikke dette gjennomført av dem som har mottatt kunstverket (brettene). Nå selger vedkommende de til egen profitt? Det høres jo fryktelig uryddig ut… og spesielt om det er en aktør som skal fremstå seriøs som står bak dette.

1 Like

Tenker det er best om vi lar Martyn selv forklare / oppklare dette før vi konkluderer med noe - det er midt i fellesferien og normalt at det tar noe tid før folk svarer.

3 Likes