Ny fra Tabby - hva synes folket?

En av forumets mest omdiskuterte kunstnere kommer ned nytt trykk. Hva synes folket?

Jeg synes nesten at dette var litt kult! :slight_smile:

He he. Og hva mener vi? Vi elsker det selvfølgelig. :grinning:

Finfin 3D effekt. Originalen ser ekstra fin ut.

TABBY er i allefall kreativ, og teknikken sitter bra på dette bildet.

Dette var ikke så galt.

Var nesten litt Pejac over denne?

Nei nei nei. Du må ikke sammenligne Tabby med en overlegent god Pejac! Det gjør direkte vondt. :weary:

Pure Evil vil ha tilbake “signaturen” sin…?

Haha men det er jo litt det samma mantraet; stakkars naturen som vi mennesker er slemme med og sakte tapper livet ut av? Og fargene er jo spot on. Dog naturligvis enig i at Pejac har en overlegen gjennomføring.

Ikke noe for meg

:sleeping:

Og dette er mer :sleeping: enn Sandra? :grinning:. Smaken er som baken…

Og Sandra er det som kommer ut av hullet :joy::sob::sweat_smile:

Oida - upassende kommentar fjernet.

Ja det er mer :sleeping: En Sandra! Du har en dårlig bak min venn :kissing_heart:

Tabby har som regel et budskap. Hva prøver Sandra å si med tegneseriefigurene i panna på pene damer?

Misforstå meg rett, jeg synes både Tabbi og Snadra burde finne seg noe annet å gjøre i livet, men det er vel ikke slik at budskap må treffe deg mitt i fleisen for at det skal kunne kalles god kunst? - heller tvert imot er min erfaring. De beste diskusjonen kommer ofte i et forsøk på å forklare “meningen” bak et verk.

kan kjøpe lerret av denne for 265€ ser det ut som.

http://tabbythis.com/?page_id=2399

Ja, både lerret og original (spray) på papir. Det er ikke trykk.

Nå er vel Tabby primært en old-school gatekunstner, dvs. at hovedfokus er å løpe rundt med stensiler og spraye ulovlig gatekunst. Denne gatekunsten er enkel men har ofte et godt budskap. Det liker jeg :slight_smile:

Ja, og hva er budskapet her, Fru Blom… :confused:

Det skal man jo bruke hodet til å funne ut av :slight_smile: Kanskje noen hint om en mulighet litt lenger oppe i tråden.

Her er det sikkert mange muligheter :slight_smile: Jeg regner med at rødfargen illustrerer blod. Hva rosen, og tapping av blod EGENTLIG betyr må jeg meditere litt på først.