Ny Snik/Whatson collab

var klar for finten, hjalp ikke noe…

Tydelig at snik ikke er helt like populær som whatson da det ikke er utsolgt enda.

Snik ble utsolgt like raskt, det er bare ikke bekreftet paypal enda, men de er ikke tilgjengelig.

Synd å bli fintet ut av at salgsiden forsvant…

Snar mulig at noen slipper £3,000 pappen, for den som måtte være interessert. De er ihverfall ikke betalt enda…

Noen som prøvde seg på de to fra Snik?
Lurer litt på hvordan den monochrome med akryl og alu kompositt ser ut i virkligheten.

Æsj, der var pilleskålen til Beejoir solgt ut. Var ute etter denne som gave til damas legekontor…

1 Like

Snipp-snapp-snute der var alt håp ute… sier bare MATRIX-MODE

Det er et lerret (20 tegn)

Dette slippet likte jeg, fikk Snik sin i monochrome/acryl :slight_smile:

3 Likes

Jeg fikk haiet meg en monochrome/acryl.
Var det eneste jeg ville ha, da jeg allerede har “We are all falling, alu” på veggen.
Tror denne blir fet ved siden av.

Tenker samme ramme som den andre. Enkel, sort alu-ramme uten passepartour eller glass.

Jeg og fikk tak i et monochrome/acryl. Noen som har rammet inn et slikt type bilde før og kan legge ut bilde så man kan vurdere hva man selv vil gjøre.

Aluminium acrylic composite is 5 mm of aluminium with a veener of
acrylic on each side, this give unreal smooth surface compared to paper
and a shine to the colour.
This is the best deepest black we have ever created in a print.

Det blir spennende å se hvordan denne kombinasjonen ser ut og hvordan folk rammer det inn.

Jeg gleder meg til mitt kommer.
Håper de ikke overdriver for mye med beskrivelsen.

Veledighetstrykket:

http://www.ebay.com/itm/SNIK-MARTIN-WHATSON-SOULS-APART-COLLAB-PRINT-4-OF-10-CREASE-CHARITY-AUCTION-/231471145421?pt=UK_art_prints_GL&hash=item35e4c161cd

Litt stygg skade. Bra formål de donerer pengene til…

Registrerer veldig mye nice, denne var bra, likte denne… Er det mulig å utdype dette for en gammel traver som ikke får kribling i pungen av motivet?
Hva er det dere liker?

Vel jeg synest motivet var fett, har fulgt snik en stund og synest de har noen av de sykeste mest detaljerike verkene innenfor stencil kunst, “souls apart” var gjerne ikke det største for min del. Men med taggingen til MW blir denne bare ekstremt pen å se på for min del, synest forsovidt det samme om “we are all falling”, og da skal det også sies at jeg er ikke noe fan av alle disse collabene, men er det noe jeg synest de gjør seg på så må det være motivene til snik :wink:

2 Likes

Jeg synes Snik mangler streetelementet i sin kunst, han gjør mer kunstdelen med detaljer og da er egentlig ikke stensiler beste i mine øyne å gjøre det på.

Er i stor grad enig i Det @Jtraet sier. Det gir Snik sin kunst det lille ekstra som mangler.

Dog, er litt mer glad i stensilkunst som er enkelt og har et budskap eller mulighet for å tolke innholdet.

1 Like

Er noob på forumet, kan noen forklare hva hensikten er med “finten” som skjedde under release hos GP er? Har aldri opplevd det før. Er dette en vanlig greie?

Takk for svar

Det er for å unngå at all kunsten blir kjøpt av såkalte bot’er.
En bot er et dataprogram som er satt opp for å kjøpe opp det som blir lagt ut på en bestemt nettadresse, nøyaktig når det blir lagt ut. En normal person vil ikke klare å konkurrere med dette.

Takker for svar, nyttig informasjon til neste release👍

Det er forsåvidt fair. Men jeg synes da de kan opplyse om at de skal gjøre dette på forhånd, slik at vi som ikke forstod bæret også da hadde hatt en sjanse. Botene må jo ha den korrekte url-en uansett så formålet med å villede ville fortsatt være intakt.