Men det er jo likt for alle, så er vel fair uansett hvordan de gjør det
er jo helt håpløst å få fatt i det meste på gp så fremt det ikke koster skjorten, føler det er den siden flest “nye” samlere og flippere vet om… Kan jo være heldig å få bygd relasjoner med gallerier hvis du gjør noe dyrere kjøp (tenker på pre ordering på noe slipp)
Håpte på avtale med coa pga kjøp der, men tydeligvis ikke. Jeg er vel ikke like fresh som Chris Brown.
Irriterer meg over at de har avtaler med noen jeg vil klassifisere som flippere. Grahamh på bf. f.eks
edit: grahamh er da på GP, ikke coa
Registrerer tilsvarende misnøye på parkdress tilbud hos Barnas hus da det ble en instant sellout… Hadde vært OK om at de opplyste hvor mange som faktisk ble lagt ut for salg…
https://www.facebook.com/barnashus/posts/781481505261360
Dette er en kjip balanse mellom pris og etterspørsel der X % går til galleri, samlere og online… You’re either lucky or money talks 
Det er jo forsåvidt sant, er vel litt Darwin i det hele… Er du for tett til å forstå hva som skjer, så får du ikke print! Får håpe man lærer til neste gang 
Hehe, fordelen neste gang er at du er klar over det, da har du en Edge på alle nye og tette 
Problemet mitt er at hver gang jeg ikke får det jeg vil ha i et slipp, så blir jeg så trigger-happy at jeg ender opp med å kjøpe noe som jeg egentlig ikke vil ha…
Da er det ekstra kjipt (og dyrt) å bli fintet ut. 
Er veldig enig med det som blir sagt over her. Snik er veldig dyktig på stensiler, men mangler motiv og det lille ekstra. Tidligere motiv av dyr på papp er rå, men denne damegreia han er inne i nå…. Kommer nok av Street Art 2015 til å bruke penger på medioker prints 
Etter 47 min kunne jeg plutselig legge flere i kurven ? Valgte et lerret og fornøyd med det når jeg egentlig hadde gitt opp 
Har mye penger du?
hehe
Nå må man ikke glemme at det var veldig små opplag denne gangen. Var bare 72 eksemplarer tilsammen av alle Snik og Whatson produktene. Største enkeltopplag var på 12. Så er i grunnen ikke rart at ting blir fort utsolgt.
Var det noen som klarte å få kjøpt noe idag? Etter langt om lenge, og mye flaks fikk jeg SNIK SOULS APART MOMOCHROME. Hadde egentlig lyst på blue, men er veldig fornøyd. hvordan ville dere rammet dette inn. Helt ny i gameèt så ikke så god fantasi…
Grattis ! Ville kjørt sort eller hvit ramme. Ville hvertfall spandert anti-refleksglass, det er så og si et must med sort bakgrunn 
Gratulerer @Sokkmon, ikke verst for å vere helt ny i gamet
jeg fikk og tak i denne, min første tanke er å kjøre uten glass siden det er acryl. Får ikke noe godt inntrykk av acrylen på bilder, mulig en ombestemmer seg når en får se det “live”?
Gratz! Som nevnt over her, antirefleks er nok ett must på denne, ellers blir den som et speil
Er refleksjoner i denne selv uten glass på…
Hei hei
Jeg fikk kjøpt SNIK Souls Apart i Blå på Acrylic Aluminium Composite på denne release. Veldig stilig bilde og og kul finnish på akryl materialet med veldgi dyp sort. Fargemessig passet ikke bilde så godt hjemme hos meg, så jeg vurderer å selge det. Noen her som kan være interessert til en helt fair pris? Ikke behov for å tjene stort på den hvis den går til en her. Ta kontakt