Nye kunstkjøp

Heisann. Dette ble bestilt direkte fra Unit London, men ganske sikker på at de er utsolgt

1 Like

Nå er jeg ferdighandlet for i år.
Superhappy med resultatet!

32 Likes

Mehdi Ghadyanloo / Abstract Loneliness

28 Likes

Ny dame inn døra…
:wink:

Sandra Chevrier.
La Cage au Clair de la Lune, XL.
2014.

30 Likes

Sikker på at det er handfinished? Tror ikke disse ble det ser du.

Ikke sikker.
Nå lenger. :wink:
Akkurat den delen var info jeg leste fra annen link på KV.
Formodet de 12 kom som HF.

Det har blitt korrigert andre steder siden, men stemmer nok at dette ikke er HF.grattis med bilde, det er helt knall

2 Likes

Flott denne da, har den samme i den minste utgaven

1 Like

Den er supernice, den også! :+1:t3:
Har hatt denne på radaren en stund, og må bare si…den er superb. Liker (enkelte av) Chevrier`s tidlige verk.
Denne er definitivt en av dem.

Ja jeg liker faktisk ogsaa bedre mange av dei fra perioden ca 2013, har naa 5 stk totalt av henne og dei er vel alle fra samme periode, noen nye liker jeg ogsaa men naa er det ikke plass til mere og jeg liker aa ha paa vegg og ikke lagre

1 Like


Super fornøyd med Bjor Grønner sitt trykk ‘Magical bucket’ kjøpt hos Galleri Gunther

15 Likes

21 Likes

Digger dette trykket fra Fake. Har enda ikke funnet sted å henge det enda, men kommet i ramme👍🏻

12 Likes

25 Likes

Grattis! Den her er vellykka, azz!

1 Like

Tusen takk! Er veldig fornøyd :smiley:

Er det like glossy skygge i virkeligheten?

Fantastisk :star_struck:

1 Like

Ikke et kjøp, men syns det er verdt å vise fram:

Hadde flaks. Giveaway i forbindelse med åpninga av Nafirs utstilling hos Collective34:

Nafir - I stand alone

Spray på papp

20 Likes

Kjøpte akkurat denne pakken med Escif - Credit War og NoNÅME - THE SPECTATOR / silver & gold. Fikk i tillegg med tre plakater, blant annet Banksy - Visit Historic Palestine. Fin deal for totalt 4k inkludert frakt…

3 Likes