Nye Pushwagner bilder i 2018

Med utstillingen i Oslo på Kunsthallen kan det se ut som det vil komme noen nye trykk fra Pushwagner i 2018
Jobkill, Parsons og Gaia

9 Likes

Jobkill er helt rått

3 Likes

Parson ser virkelig stort ut, ser det er et DGA

4 Likes

Enig. Jobkill er faktisk den eneste som har falt i smak for min del av det jeg har sett, men den må jeg til gjengjeld si var meget fet.

Ryktene sier at startprisen på Jobkill vil være 40k. For et usignert trykk. Det er ufattelig sykt.

2 Likes

Synes disse er knallfine, men liker ikke at de ikke er signerte…

Enig. Ingen Push signatur = deal breaker.

Heldigvis finnes det mange topp verk med Pushwagner sin signatur.
Men, nå er det slutt og mengden signerte verk øker ikke.

Man kan jo vurdere om ting er verdt det eller ikke. Men vi har ihvertfall en kunstner som har etterlatt seg ett umiskjennelig fotavtrykk som er få innen kunstverdenen forunt. Jeg kan ikke helt se for meg at ikke dette kommer til å slå an selv uten den signaturen han ikke hadde mulighet til sette.

Litt morsom lesning fra Aftenposten for den interesserte, fra 2012

1 Like

Leit at de ikke er signerte, men dette kommer vel til å gå som varmt hvetebrød uavhengig av om de hadde vært signert eller ikke. Eller hva tror dere?

Noen som vet hvorog når disse blir lagt ut for salg?

Ring 90766466 Til Galleri Fenka og snakk med Mustapha, han kan hjelpe deg.

2 Likes

Med en startpris på nærmere 40.000 for enkelte av trykkene, blir jeg sjokkert om de går som varmt hvetebrød. Men jeg blir ofte sjokkert, så …

3 Likes

Okei, jeg endrer. Lunka hvetebrød da;)

Fikk lyst på en “Jobkill” nå :heart_eyes: , er det slik at det er to ulike størrelser på hvert av trykkene?

Står de nå fritt til å skru på DGA-printeren og selge hva de vil som «originale» usignerte Push trykk?

Alt er beskrevet av Pw selv i testamentet hans. Hva som står der kjenner jeg ikke til, men tror det er snakk om noen trykk som han selv har vært involvert i som aldri ble ferdig.

1 Like

De nye bildene er mulig å beskue samt evt kjøpe ved Galleri Fenka i Levanger. Ettersom jeg forstår så er intensjonen at mange gallerierr rundtomkring skal få muligheten til å selge noen bilder hver slik at alle får en bit av kaka. Ikke værst! Videre er det slik jeg forstår det slik at galleriet får lov til å selge 10 av gangen, så får de beskjed om de kan få selge flere.

At Jobkill ikke blir en hit ville forundre meg, jeg går ihvertfall for en :slight_smile:

https://fenka.no/

Er det noen som har kjøpt Jobkill som har noen nær bilder av trykket? Har vurdert fram og tilbake, men har vært usikker når det er et usignert trykk. Hvor stort er opplaget?

Jobkill er fantastisk, men usignert og en startpris på 40.000 kr … nja, skeptisk!

1 Like

Jeg har kjøpt ja. Men har ikke noen nærbilder her. Noeen på Levanger kan kanskje stikke bort og knipse noen nærbilder?

No guts no glory. Har ihvertfall kaste bort penger på mye værre ting enn dette, thats for sure

5 Likes