Nye Pushwagner bilder i 2018

Finnes det noen oversikt over hvor Push-utstillingene kommer?

Mulig jeg er helt idiot her, men finner ikke noe prisinfo noen plass?

Nei det er jo hemmelig alt pushwagner-stiftelsen holder på med. Ikke mye hype sånn sett, tror utstillerne ikke har lov til å legge ut stort mye info om at de selger de nye bildene. Har ikke inntrykk av at de ønsker å selge så mye som mulig så fort som mulig slik mange hevder

Bare ring galleriet. De hadde ihvertfall to igjen av jobkill når jeg snakka med dem til 40K. Så spørs det hvor høyt de legger de neste, og om de får selge flere

Man må kontakte dem for pris.

2 Likes

FineArt har Pushwager utstilling fra 13 september

Takk @No-Fear

Jeg har vært innom Galleri Fenka og sett de nye verkene. De har 3 storformat, Babytrip, Cosmos i farger og Gaia, og 4 nye verk i vanlig størrelse.

Jobkill og Parson koster i dag 40.000 kr per stk, Pork koster 23.000 kr og Consume koster 18.000 kr.

Jeg synes nye Jobkill og Parson var helt fantastiske, og synes @Witchdoctor har helt rett. Da både Jobkill og Parson også er i storformat synes jeg 40.000 kr er billig i forhold til hva vi kan forvente at prisen skal gå til når FineArt begynner å selge de. Jeg så de i storformat hos Kunsthall Oslo og er overbevist om at de vil bli noen av de mest ikoniske verkene til Pushwagner, og at prisen vil fort gå opp.

Ser at hjemmesiden deres ikke er så oppdatert, men sjekk Galleri Fenka på Facebook og Instagram. Der ligger det flere bilder av verkene, både de nye og de gamle.

8 Likes


Hei her er et bilde jeg tokk på Fenka, håper detaljene og dybden i bildet kommer frem

8 Likes

Noen røde prikker der ja…

3 Likes

Noe nytt fra utstillingen? Jobkill utsolgt? :slight_smile: Venter på hva som skjer på Fineart…

Da Galleri Fenka er de første som fikk Jobkill så er det til salgs fremdeles ja. Siste oppdatering jeg fikk er at prisen på den har gått opp fra 37 000 kr på åpningsdagen til 45 000 kr nå.

Galleri Pushwagner, som styrer prisene på verkene hans, har en politikk hvor de øker prisene basert på hvor mange eksemplarer av et verk som selges. Jeg tror også at de vil holde prisen på Jobkill og Parson identisk, og at Parson vil gå opp i pris. Ellers de siste ukene har Consume gått fra 18 000 kr til 23 000 kr, og California har gått fra 41 000 kr til 44 000 kr. Det har blitt dyrere for de som har ventet, og de som var raske på avtrekkeren tror jeg kan være godt fornøyde med den.

De har ganske god informasjon på facebook- og instagramsiden deres https://www.facebook.com/Gallerifenka og Galleri Fenka (@gallerifenka) • Instagram photos and videos

Jobkill

California

Parson

2 Likes

Og mange takk!

Har de solgt mest av Jobkill eller Buparsons? Liker fargene i Buparsons veldig godt og motivet, men Jobkill er også helt awesome (og et av hans hovedverk), men det er så dystert at jeg jeg føler at Buparsons passer seg bedre på veggen + kult med høykant format. Hmmm :face_with_monocle::face_with_monocle:

De hadde disse på veggen i galleri push på Tjuvholmen sist jeg gikk forbi. Noen som vet prisen der?

Har de Jobkill på galleri Push?? Da skal jeg innom! Forøvrig må jeg si Jobkill ER hovedverket til Push, i allefall av “dystopi” bildene som avlsuttes med Jobkill, hvor alt går til h*****. Personlig illustrerer det fint hvordan det går med verden under kapitalismens slaveri. :slight_smile:

2 Likes

signatur

Her er den nye signaturen og stempelet

3 Likes

Prisene på Galleri Pushwagner er som følger - Jobkill - 45’
Parsons - 40’
Consume - 23’

Forventet leveringstid på Jobkill er 3-4 mnd.

1 Like

Hvor stort er egentlig Jobbkill med ramme?

Ytre rammemål: 99 x 128 cm

2 Likes

Beklager, mente Parson.