Nytt fra Pøbel?

Lov å håpe på en ny pøbel?

1 Like

Se instagram kontoen hans;-)

se der ja, var vel ikke felleskjøpet som var øverst på lista :smile:

9 Likes

Noen som vet når denne kommer? :smile:

Release fredag kl 19.00

1 Like

Takk. :smile: så mailen nå. hva syns folk om den?

Litt liten størrelse synes jeg med sine 20 x 26 cm. Pris forøvrig £500.

Av en eller annen grunn mottar jeg sjeldent nyhetsbrev fra de jeg legger igjen e-posten min hos…

Kan noen legge ut info om trykket her? :smile:

For liten for min smak. Blir sikkert et rotterace for å få tak i, flipper er sulten

View this email in your browser

The Stardom Glow
New originals by Pøbel

Hi everyone!
Happy to announce that for the first time this year we have some new work by Pøbel available.

These artworks will be available on ABCprinthouse
Friday 6th November at 19:00 CET (Oslo time)

The Stardom Glow
Spraypaint and acrylic on beaten cardboard

20 x 26 cm
7,8In x 10,2In

Edition of 10
500£

Signed and numbered

1 Like

Litt liten, og litt dyr(?)

Liker motivet!

Veldig liten (mindre enn A4) Synes ikke Rockabilly fra Bryne er så fantastisk så står over denne.

Liker motivet, men alt for liten og litt høy prisklasse

Jeg har en vegg til denne. Satser på at jeg blir en av de heldige

Blir dette for østlandet/innlandet hva ICWT var for kysten?

Som kyststril går ikke denne helt inn i hjerteroten min…

Finner ingen kjemi med motivet… De samme COD flipperne dukker vell opp på denne også…… (shame on you, you fuckers know who you are.) Kunne godt tenke meg en “Portrait of a pipe smoking fisherman”, dirty test spray on beaten cardboard…

1 Like

Helt grei piece, men 20 x 26 cm blir for liten størrelse for meg…

Enig. Liker den godt. Men liker størrelsen og prisen dårlig.

Size matters!?