Nytt fra Pøbel?

Selvfølgelig, ellers hadde vi samlet på frimerker.

4 Likes

Kult motiv, men enig i at størrelsen er alt for liten.

Liker størrelsen. Skjønner ikke hvorfor alt skal være 65x65. Skulle ønske flere ga ut mindre bilder som det er lettere å finne plass til.

3 Likes

Helt enig med deg i forhold til størrelsen. Håper andre følger etter slik at vi med begrenset veggplass (eller kunstinteresse fra bedre halvdel) kan få mer å glede seg over visuelt :smile:

Ser at de fleste her skrive “For lite og for dyrt”. Er det slik at dere prøver dere ikveld, allikevel?:wink:

1 Like

Passe kult, passe stort og passe dyrt. Jeg prøver!
Dersom noen synes det er lite, lite kult og litt dyrt, men likevel kjøper det så kan jeg hjelpe med å bli kvitt det igjen :slight_smile:

Om det er noen som brenner for dette verket og vil ha det på veggen, så skrik ut… så er det nok flere medlemmer som sikkert kan være “den gode hjelper”, som @azidops fint døpte det.

1 Like

Hahaha :joy:

Den og er liten og dyr :stuck_out_tongue:

1 Like

Eg har syykt lyst på denne! Hadde passet perfekt hjemme på gården :slight_smile: kl 19:00 sitter eg på flyet. Men om noen får tak i og vil selge, send meg en melding! :slight_smile:

Kan prøve for deg :+1:t2:

1 Like

Wow. Borte på 4.sek…! Gleder meg til å se hva flipperne mener denne er verdt på finn. Blæh!

Endte opp med og betale for 3 stk… Turte ikke endre på carten etter først å ha fått dem, men tvile på at jeg får alle 3

Men hvis jeg skulle gjøre det, bes interesserte ta kontakt :slight_smile: #dengodehjelperen

3 Likes

hvordan klarte du å få tre i vognen?

Mange museklikk på cart tab’en :slight_smile:

jaja, var ikke så interessert uansett. Prøvde bare hvordan F5-formen var. Tydeligvis valgte jeg feil taktikk denne gang da jeg var redd for at de skulle endre link i siste liten. Hadde dog vært interessant å se hvordan det fungerte i A4-format, men jeg heller fortsatt i den retningen at det er i dyreste laget for den størrelsen tatt In Cod We Trust i betrakning

Jeg kjøper gjerne en om du får flere. Satt på restaurant med telefonen. Gikk ikke særlig bra.

Send meg en PM, så har jeg kontroll på alle interesserte i innboksen :slight_smile:

Da var den første ute på Finn. 17K!!!
Lykke til😀