
Trist
Da er listen lagt
Hvis jeg får alle 3, så selges de 2 resterende for noe under denne prisen, 16.500 pr stk kanskje? Haha! 
Har sendt mail til ABC, men har ikke fått svar. Jeg informerer de interesserte så snart jeg hører noe 
Folk kan flippe så mye de vil for min del, men vent i det minste til du har fått objektet i posten før du selger det for blodpris. Da kan man jo i det minste lyge på seg en “det var ikke som jeg trodde” eller noe. 
Folk prøver seg, men jeg tviler det blir solgt for 17k. Opplag på 10, A4 størrelse og absolutt ikke det beste Pøbel-motivet. Det ville i såfall vært oppsiktsvekkende. At det kan selges for rundt 10, kanskje, men da er all økonomisk oppside tatt ut av den på lang, lang tid.
Synes prisen var stiv nok som den var, for 1 år siden gikk ICWT edt 5 canvas for £2500! 17.000,- for denne er jo blodran på høylys dag:-)
Uansett, bra at Pøbel er populær og selger bra, kanskje inspirasjon til andre som heller mot firkanter og obskøne kruseduller
Bonde selv, liker Pøbel, men må si at obskøne krusseduller og firkanter slår denne en høy gang.
Hva har skjedd med hånden til bonden? Er ikke en kraftig norsk bondehånd preget av furet værbitt…hjelper ikke hvor mye Felleskjøpet dress han har på seg. ICTV og Lofoten var bra. Denne gir meg ingenting…
Men det er det som er så fint med kunst. Det som gir noen noe trenger ikke gi andre noe. Men akkurat denne syns jeg personlig blir for dårlig, kjedelig og platt. Samme hvor liten eller stor den har vært.
Mener du virkelig at denne er værre enn det vi har sett Dolk komme med i det siste? @BMF
ICWT på lerret blir en sammenligning litt utenom, da vil jeg si at papp-versjonen er bedre å sammenligne med. Den ble solgt for 7.500, går nå for 25.000 isj?
Men skal være enig i at 17.000 er drøyt dyrt, men vil ikke se bort ifra at 12-13.000 er reelt om 1års tid😊
Enig i at å sammenligne med lerret blir feil.
Men ja, jeg mener at denne er verre enn det Dolk har sluppet. Kanskje ikke hvordan man finner betydning i bildet (Da tenker jeg på chief-vanskelig å finne betydning i dette. Sleepwalker kan jeg endelig finne noen tolkninger på).
Men når det kommer til utførelse mener jeg at Pøbels bonde er dårligere enn det Dolk slapp på siste slipp ( jeg vil ikke sammenligne med det Dolk har laget i det siste på vegg for det syns jeg heller ikke sammenlignbart).
Men nå har jeg aldri likt denne bonden da hverken på vegg eller på papp, men smaken er som baken
Jeg finner bare ingenting med det…det er problemet, hverken utførelse eller tolkning…da får jeg problemer.
Jeg tror vi misforstår hverandre! Du skriver “Bonde selv, liker Pøbel, men må si at obskøne krusseduller og firkanter slår denne en høy gang”
Det jeg tror Bateman viser til de siste veggene til Dolk, og det kan du ikke mene er bedre enn denne bonden.
Jeg er enig i at Chief og Sleepwalker er bedre motiver enn bonden fra Bryne 
Ja det kan jeg se hvor lett det er å “lese feil”. Skriftlig er ofte veldig farlig 
Da er vi enig. Men mener uansett at disse obskøne firkantene og krussedullene heller ikke kan sammenlignes mot hverken bonden eller tidligere verk av Dolk. Det er noe helt annet…hva vites ikke enda…tror jeg 
Fikk du alle tre? Solgt?
Nei, de er ikke solgt… Jeg har fått veldig mange bud, både cash og bytter, men har valgt å ikke ta stilling til noe før jeg har hentet dem.
Jeg har blitt trekt beløpet for alle 3, men vil bli refundert for den ene. ABC har egentlig 1 pr husholdning “regel” men siden dette ikke var opplyst i nyhetsbrev, fikk jeg spørsmål om det var greit at dem refunderte meg for den ene.
Dette hadde heller ikke skjedd siden Lofoten slippet, at noen har klart å carte fler enn ett objekt før alle var cartet. Det var sikkert også noe av grunnen til at det ikke var opplyst om 1 pr husholdning.
Jeg tar kontakt med de som har meldt interesse når jeg har vært å hentet disse, regner med det blir løpet av kort tid, de måtte bare pakkes før jeg kunne komme bort å hente dem 
