Nytt slipp fra Dolk!

NEXT WEEK ON HANDMADEPOSTERS

Hva synes folket:

7 Likes

Der ja! Nå snakker vi! To av mine favorittmotiver av Dolk det der :smiley:

Sleepwalker mener jeg er ett av de sterkeste motivene, Chief er tøff som juling. Blir bra detta :smile:
Litt usikker på om jeg skjønner den grå boksen på den store utgaven, men tøff lell da.
Pris og opplag uendret :thumbsup:

For meg er dette ikke noen vinnere.

Liker begge hovedmotivene. Chief aller best. 3 X chief er ikke for meg. Blir spennende dette. Forrige gang var jeg sjanseløs, blir enten himmel eller helvete på slippdagen :slight_smile:

Er vel bare å ønske 99 % av forumet lykke til!

1 Like

Firechief var den jeg håpet på :smiley: får håpe f5 en ikke henger seg opp :stuck_out_tongue:

Endelig kom Chief, men ganske usikker på den blå bakgrunnen :confused:

Mistenker at å be om kjøpshjelp fra noen her inne er fåfengt? :smile:

Liker veldig godt at fire chief har fått en grå box. Bildet hadde tagging på seg orginalt så det er kanskje grunnen til at det er malt over? Eller et stikk til MW? Veldig fornøyd. Men sjangseløs…

5 Likes

God tanke, jeg liker bedre 3 x Chief enn den med blå bakgrunn tenker jeg. Men enda mindre opplag taler vel ikke godt for mulighetene :grimacing:

Ser de slakter slippet på BF! Jeg digget Chief og håper virkelig jeg får den på veggen :blush: sleepwalker er jeg litt mer usikker på hva jeg mener om.

Hmm. Litt skuffet. Så lenge siden sist slipp kunne iallefall et av motivene vært nytt.

Chief er ok. Men lykke til folkens!

Utrolig skuffet…

Etter over ett år siden siste slipp, syntes jeg Dolk kunne ihvertfall vært litt mer kreativ, og i det hele tatt laget noen nye motiver. Jeg elsker Cheif med med hvit bakgrunn. 3 X Cheif er èn råtass og minner meg èn smule om evolution men den grå rekktangelen kunne han klart seg fint foruten.

Sleepwalker er like husvarm som Dots Bumfire.

Håpet veldig på Comfort Zone

Meg om dette da :smile:

Jeg kommer til å prøve meg på en blå cheif. Den likte jeg.
Ikke like overbegeistret for de andre 2. liker bedre original motivet på 3 x cheif enn kommuneversjonen :smile:
Sleepwalker er greit, men ingen wow faktor der for meg.

Jeg hadde hatt lyst på 4x chief i stedet. skulle tatt med en vandalisert utgave der før firkanten med grått…

1 Like

Det hadde i grunnen vært greit med det grå om den hadde vært litt mer tilfeldig påført som buekorpsgutten, men nå ble den for solid

3 Likes

Hmmm… Merkelig med den altfor mørke blåfargen på chief, minner om fargen på kjøkkenet vårt tidlig 90-tall. Enig med @azidops , firkanten skulle vert mer ruglete og ikke helt firkantet! Men vil tro dolk har tenkt gjennom farger og trykkene, sikkert fornøyd og de som måtte like de rammer de inn istedenfor å selge videre.

Veldig usikker på disse trykkene. Mulig jeg går for chief. Liten sjanse uansett. Eller liker jeg bedre Sleepwalker?

Den malte grå firkanten på indianeren ser jo ut slik som grafitti som er malt over av kommunen, synes jeg.

Kunstkritikeren i meg sier, at Dolk leverer halvhjerta greier - litt som fargepaletten med Pigmask og Vandal som er alt for lik Teddy/Kitty… Kunstrebellen Dolk fornyer gamle verk og gjør motivene betraktelig svakere med sterke farger, endring på motiv og «buffa kommunemaling» som er anti-whatson… SW mister litt av symbolikken fra originalen hvor fyren går mot havet, samt rullestolen er forminsket… Rød Chife er rå, men sterk blå? Blåå? BLÅÅ??? Skuffa…