Nytt slipp fra Dolk!

Gå for alle, kanskje treffer du noe:-)

1 Like

Kan det være at den grå blokken bare skal sjule at det feks er noe handfinished opplegg på hvert av de 3 x chief trykkene, eller tror vi at det blir seende ut som på det annonserte bilde? Veldig skuffet isåfall, kunne fått mye mer ut av det som er et veldig kult lerret!

Fra “Ghetto Spedalsk” i Lofoten

http://media2.origo.no/-/cache/image/1794926_hafedf6c44ae5fc5ad1dc_v1307290805_562x450.jpeg
Verket «Sleepwalker» på utsiden av FYSAK allaktivitetshus, Sletten i Bergen, ble i 2012 kåret til ett av de topp syv kunstverkene i det offentlige rom av kunstdirektør Erlend Høyersten ved Kunstmuseene i Bergen.

http://www.ozartsetc.com/wp-content/uploads/2013/09/ozartsetc_dolk_wildlife_exhibition_galleri-se_bergen_02-e1380126919507.jpg
Fra Dolk sin andre soloutstilling, «Wildlife», hos Galleri S.E. i Bergen

Jeg forsøker meg på begge, krysser fingrene! :+1:

Nå har jeg sett og sett på de tre trykkene. Klarer ikke å få meg til å like disse. Sleepwalker er dårlig utført synes jeg. Den blå bakgrunnen på Chief burde vært rød etter min mening, og den grå overmalingen på Chief x 3 synes jeg er direkte stygg. Skuffende. Kan jo håpe de ser bedre ut på nært hold. Står over å forsøke meg denne gangen. Lykke til til de som prøver seg:-)

Verket skal vel symbolisere livsløpet til en gate-piece, dvs. det grå feltet er når kommunen maler over verket…

Ser den, men synes utførelsen på de tre lerretene du har lagt ut bilde av over er vesentlig bedre og mer dekorativ. Men men, det er jo greit med kunst; alt kan ikke appelere til alle:-)

Jeg setter pris på hjelpen hvis du vil prøve på mine vegne.? :smile:

Jeg liker begge, men spesielt godt Cheif.
Krysser det som kryssest kan og lykke til dere som prøver. Håper flipperne flopper.

2 Likes

Jeg er skikkelig ambivalent i forhold til dette slippet. Isolert sett syntes jeg begge trykka ser knallbra ut.
Sleepwalker er dempet, enkel og elegant i uttrykk og utførelse. Skal ikke undervurdere the power of the mind! Og jeg har sett frem til denne i lang tid, MEN når jeg skroller ned blir jeg rett og slett sugd inn i Chief! Fantastiske farger som fungerer perfekt sammen. Trykket er utrolig sterkt og vil kreve å bli sett og hørt. Retroblå er :+1:t2:. Jeg skroller opp igjen, og Sleepwalker (favoritten) blir svak. Not good!
Dilemmaet er at jeg ikke vil ha en Indianer Brannmann i stuen??
jeg verken forstår eller liker motivet spesielt godt, men det ser vanvittig bra ut!!!
Må produsere en sønn og få det inn på et fremtidig barnerom. Små boys er fascinert av chief’s :smiley:

Kan ta 10 min med frenetisk klikking på tirsdag jeg. Slår gjerne et slag for fellesskapet;-)

1 Like

Dolk må være begeistret for R2-D2. Ser ut til at høvdingen har tatt med seg den lille rakkeren på ryggen.

Tusen takk rooni, jeg setter pris på hjelpen og skal gjengjelde tjenesten:)

En liten fugl sier at de tre bildene er main edition :boom:

2 Likes

Ke???
Utdyp e du grei …

2 Likes

kan du utbrodere hva fuglen kvitrer?

Noen som vet hvordan siden til HMP fungerer på dette slippet? Legges det ut på hovedsiden, eller på printsiden?

Hvis jeg ikke husker feil, så stengte de ned siden sist og den dukket opp igjen på sekundet. Spørs om det er likt i år, men hvis det er tilfelle kan man da ikke sitte å trykke F5 febrilsk. Ble da ikke routet til hovedsiden etter den var oppe.

Da bør man heller kopiere inn domenet og kjøre ctrl+v og enter, febrilsk.

Tror det kommer til å være større pågang enn noen gang. Kommer til å være sjangseløs…

Man kan se slik på det, på tirsdag har jeg 4000,- å bruke på noe kunst jeg virkelig liker av en litt mer ukjent kunster:)

HMP, ligger de i UK eller Bergen? Sist måtte jeg betale moms/Toll på tuben fra dem… samt skyhøy porto…

Hmp ligger i Bergen. Regner med porto bli 12 pund og moms og toll for norske kunder blir 5% altså 17,5 pund. 379,5 pund totalt?