Nytt trykk: AFK - Question Everything But This Statement

Du har selvføgelig helt rett, ikke noe inkluderende i det hele tatt. Det nyttet heller ikke å skrive at dette ikke er personlig. I den grad jeg har bidratt var det helt unødvendig!

Håper uansett at de kritiske stemmene ikke stilner helt for det må som sagt, være en slags balanse i regnskapet :slight_smile:

12 Likes

Lett å fyre seg opp. Det var tung skyts din vei en periode her. Når det er sagt har jeg heller ikke så sans for dette trykket, men lykke til alle som prøver seg. :blush:

Trykket slippes klokken 15 i dag. Alle med skjøre tenner bør finne fram fluortabelettene, NU KÖR VI!

2 Likes

Om du skal tjene raske penger på trykk er disse søte barna en vinner. Ser på Finn det er et trykk av en liten gutt i regnklær til bud over 20k. Over både dolker og pøbler i pris :slightly_smiling_face:

Spennende tråd dette. Liker godt å se AFK sine bilder i Bergens gater, men å påstå at dette trykket er originalt er litt spesielt. Men 5 av street art bildene jeg selv har på veggen er det jo barn med, så jeg er jo ikke så original selv… (Bildene er Qbic - Mindgames, Dolk-Vandal og Mushroom Girl, Dran- LTF og Skurktur - CMYK, ble litt overrasket når jeg skjønte det var så mange).

En dame i 40-årene jeg jobber med kjøpte dette trykket, hennes første street art bilde. Hun syns det er vakkert og dekorativt, sa ingenting om det politiske budskapet. Men er jo helt greit det også.

Mange som ville ha denne ihvertfall, utsolgt i god tid før jul. Så kontrer AFK med et nytt klasseprodukt under smørsbroen, den ser jo helt vill ut. Nei dette blir spennende å følge!

2 Likes

Kommet nytt verk?

Vel, det er ikke sikkert man liker det man ser om man våger åpne øynene. Symbolikk er så mye mer en sukkersøtt og kvalmende, likegyldigheten Ser hva andre vil du skal se. Jeg liker AFK sin nydelige måte å la oss velge mellom noe nydelig, eller om man våger lete i de mørke krokene…

4 Likes