Så denne på insta:
Spennende.
DDD trives godt i Los Angels… Håper han får litt sol på kroppen og blackappleart fikser han noen vegger å male på… Ser han har fjernet det meste på instagram og lagt ut noen bilder som tyder på at det kommer et trykk fra arkivet…
Pøbel er vell i LA nu… får håpe de leker litt sammen…
Dotdotdot har lagt ut bilde av trykk i stabler. Kan se ut som det er like om hjørnet nå? Spent på motivet. Kna det være han også sniker seg litt vekk fra de mer tradisjonelle motivene? Eller kjører han “safe” ?
Oioioi! Spennende. Har sansen for mye fra DDD. Gleder meg til å se motivet
Gled dere!
Når kommer dette?
DOTDOTDOT has been working on a few new prints the last 6 months, and 2 of them is being released sometime soon… We will announce the new prints in the next few days, so stay tuned! -ARDCON & Piece of Sheet.
![]()
Kult, gleder meg!
Dette var jo kjempegøy
Dette slippet blir uten kamp fra min side. Lykke til de som prøver seg 

Hadde håpet at Dot skulle bevege seg i en litt annen retning. Lar F5 fingeren få hvile under dette slippet. Føles riktig at Dolk forlater stensiler.
Skuffa!!
Så du i det hele tatt trykket før du skrev “gled dere”? 
Går dønn for en monkey, kansje jeg får meg en siden stensiler tydligvis er så jævlig ut
Likte også apen, men ikke helt sikker på om jeg går for en.
De her står jeg fint over…
Er piece of sheet lokalisert i Norge?
Går for apen. Liker at det er lavere edition enn vanlig og.
Dette var kjedelige greier. Står over. Greit for lommeboka da