Nytt trykk fra Whatson

Derfor du er så gretten? Hva er det du savner da? Hva skal til for at du blir i bedre humør? :slightly_smiling:

2 Likes

Uff da, håper jeg ikke kommer frem som gretten.
Mye jeg liker, men langt i fra alt. Jeg tenker at det er sunt å være litt kritisk, spesielt mtp. summene som går med i denne hobbien/avhengigheten.

1 Like

35ed, 56 X 76 cm, £225 - lotto
https://www.instagram.com/p/BDNgiVmO7SR/

Likte denne versjonen bedre uten tagging…

3 Likes

Likte denne jeg også :slight_smile:

Jeg er ikke noe stor fan av bandet Slipknot, men siden jeg ikke klarer å lage bedre musikk i samme sjanger så må jeg bare godta at det er bra fordi jeg ikke kan lage noe bedre selv? Jeg som en elendig håndverker må godta at Marianne Auli er en bra kunstner fordi jeg ikke kan male? Føler ikke helt at argumentet ditt holder mål.

Liker veldig godt når grunnlaget til motiver blir dratt frem og vi kan se hvor lite kreativitet som ligger bak. I Whatson sitt kunstnerskap ligger kreativiteten i å google noe og tagge oppå. Fint om du er ute etter litt kjedeig design, dårlig om du er ute etter kunst. Stensilkunst er et forholdsvis enkelt uttrykk og da må idegrunnlaget og arbeidet bak være stødig før det blir bra kunst i min bok. Bare se på nettsiden til Dolk nå, han har brukt mye tid på å ta bilder. Tviler på at disse ender opp som en stensil, men han er hvertfall ute og skaper motiver selv.

11 Likes

Kommer denne sammen med lotteriet som kommer? Det er ikke kommet noe mail til meg enda om dette, har du fått det?

Hvis det fantes et nm i negativ burde du delta

1 Like

Jeg synes det burde være takhøyde nok på dette forumet til å være kritisk mot kunsten uten å bli kalt negativ eller gretten…

10 Likes

Enig. Å diskutere kunst inkluderer å være negativ. Ellers blir vi bare en gigantisk heiagjeng for “all” kunst.

2 Likes

Vel hvis man bare poster negativt så får man vel også tåle å bli kalt negativ… Triste greier

Så fordi man ikke liker en spesiell type kunst må man tåle personfokusert negativitet?

Hva man tåler eller ikke tåler får vel være like individuelt som kunstsmaken. Hvis du mener negativ er en voldsomt nedlatende ordbruk så tåler vel du kansje mindre en meg, kommer vel an på hva man er vandt til. Men tolker det som du kansje vil starte en voldsom diskusjon angående dette? :smiley:

Neida, vi er nok bare uenige om takhøyden for kunstdiskusjon.

Hehe, ja kansje du har rett. Jeg mener ikke noe ondt med det :wink:

Må være det samme lotteriet, via instagram / graffitiprints… :wink:

Negativt eller ei, det er relevant for diskusjonen. Personfokuserte kommentarer er det ikke.

Hvis noen ønsker hjelp i dette lotteriet, så kan jeg bistå.

1 Like

Fant ut av det når jeg gadd og begynne og undersøke :slight_smile:
Takk for hjelp uansett :smiley:

Vi får alle eksemplarene inn til Galleriet. Abonner på nyhetsbrevet vårt for mer informasjon senere!

Vet ikke om det er noen som skal prøve seg på disse, men er det noen som behøver hjelp i lotteriet så er det bare å gi beskjed

Holder det å bare registrere seg på nyhetsbrevet eller? Finner liksom ikke noen andre innganger på siden.