Nytt trykk fra Whatson

Nyhetsbrevet sender ut informasjon på torsdag (i morgen) om påmelding. Bare ta det helt piano :smile:

1 Like

Eg takkar deg!

Oppdateringer ligger på nettsiden under bildene.

TO ENTER FOR THE CHANCE OF BUYING A PRINT, PLEASE EMAIL US AT INFO@GRAFFITIPRINTS.COM WITH THE FOLLOWING INFO.

NAME, ADDRESS & WHICH PRINT YOU WOULD LIKE TO BE ENTERED INTO FOR A CHANCE OF BUYING.

Tror jeg står over dette. Kan godt melde meg på lotteriet for noen som ønsker det.

Tror muligens GP har valgt feil tidspunkt for lotteri.

Jeg er veldig interessert i et bilde, synes alle stilige, så jeg er ikke kresen. Så hvis noen vil sende inn for meg skal de bli premiert med en flaske vin hvis dem vinner;)

Men hvordan er det? Er det lov å sende inn én mail pr motiv pr adresse? Eller kan jeg sende mail på hvert motiv?

Ken melde deg på alle, men du har bare mulighet til å bli trukket på et av de pr husholdning

Dersom noen vil hjelpe meg til å få Zero Toleranse, så setter jeg stor pris på det :-).

Fra mailen:

“YOU CAN ENTER FOR ALL 4 PRINTS, BUT THERE WILL ONLY BE ONE PRINT PER VERSION, PER HOUSEHOLD.”

1 Like

Pass, blir spennende å se om noen flippere brenner seg her :slightly_smiling:

1 Like

Ref siste video fra whatson på instagram, så er det ikke mye ‘handfinished’ av taggingen… Har kun hatt en Zebra hvor alt var handfinished… Ser ut som mindre enn 5% er handfinished på de siste trykkene… Forstålig når det er 100ed, men det var jo litt… Nytt for min del…

2 Likes

Fikk nettopp mail. One of the lucky ones.

2 Likes

her å :slight_smile:

1 Like

Fikk en Riot:)

Tydeligvis like heldig her som ved pøbel!!! Jævla Lotto system…

2 Likes

Hei fikk Riot acrylic edition of 5, veit dere om alle bildene blei trekt idag?

1 Like

Fikk en “Martin Whatson Acrylic Zero Tolerance print edition of 10”

Endelig fungerte dette lottosystemet :slightly_smiling:.

1 Like

Bom på Pøbel og bom på Whatson. Det var synd. Gratulerer til de som fikk seg et nytt trykk. :slight_smile:

Bom på begge her og :persevere:

1 Like

Er litt ny på her, dette er mitt første bilde. Lurer på hva forskjellen på acrylic edition og vanlig print er? Er de verdt prisforskjellen?

Kommer an på motivet. Et trykk på plexi er noe mer verd en et trykk på papir. Men om du får økning i verdi eller deflasjon kommer an på hvor mange som er villig til å åpne lommeboken. (Disse blir ikke et av MW’s beste eller verdiøkende trykk imo)