Nytt trykk fra Whatson

Ca. 14k

Over 9000

2 Likes

:joy::joy::joy:

Over_9000!

2 Likes

Ok, så påslag på 60ish prosent er innafor?? Drar man seg mot 70 og oppover da er det flipping?? Intresant🧐

Regner med dette er tidsbegrenset også?

Dette er min personlige mening da.
Så kort etter release er vel kost + 2000 en Ok pris.
Da lukter det ikke flipper i mils omkrets :stuck_out_tongue:

Det var berre tull frå mi sida. Betaler gjerne 10-20% premium rett etter release. Men denne release er litt meh. Lett å stå over :slight_smile:

12-13

:laughing:

Hva er det du prøver på her, Sanstad ?

Jeg hører du snakker om flipping, og insinuerer at jeg kun har anskaffet meg dette verket kun for å selge det videre med fortjeneste ? På hvilke grunnlag kommer du med disse beskyldningene, og forsøk på latterliggjøring på et ellers så hyggelig kunstforum ? Ikke at jeg trenger å unnskylde meg ovenfor deg, men intensjonen min var faktisk å ramme inn, og henge opp pandaen ved siden av tigeren min, men jeg syntes det var noe som skurret med THIS, hvis det gir noen mening ?
Ser det ligger 4 stk pandaer for 14k på Finn for øyeblikket, og jeg er overbevist om at dette trykket kan gå for en del mer om en liten stund… Så hvis jeg hadde kjøpt panda for å flippe, ja da hadde jeg ventet en stund til før jeg la det ut her på kunstveggen, og på Finn. Så jeg vil gjerne at du dropper den tonen mot medlemmer her på kunstveggen.

På forhånd takk!

«På hvilke grunnlag kommer du med disse beskyldningene»

Jeg tror, uten å være advokat for @sanstad, at grunnlaget for disse tøffe og nådeløse beskyldninger grunner i hva som er den gjengse forståelsen av begrepet flipping.

Et lite tips; prøv den Martin Whatson gruppen på FB. Amerikanerne elsker tydeligvis MW og med dagens vekslingskurs bør det være grei skuring å selge denne der.

1 Like

Syns at prisen din er meget stiv. Eg skreiv at eg håpa du vil gi KV medlemmer litt hyggeligare pris.
Og nei, det du skreiv gav ingen meining.

1 Like

Flipping etter min mening er raske penger rett etter release.
Så de som har lagt ut på Finn og andre steder er flipping

At en har kunsten og nyter denne og selger dette etter pr år er dessverre ikke flipping

Og flipping inne på dette hyggelig forumet ønsker ikke jeg som medlem å se noe til.

6 Likes

”Nyter” kunsten i en mappe i noen år før man legger den ut for salg, grunnet at bildet dessverre aldri kommer på veggen, bildet er langt bak i rammeløse osv osv??
Nei, det syntes jeg det lukter mer flipping av enn å være ærlig og si at da jeg fikk bildet, så ble jeg skuffet og derfor vil selge det videre.

3 Likes

Men hvorfor til den prisen da? Dobbel pris etter en ukes tid og du samtidig ble skuffet av printet.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal være sure for at noen ønsker markedspris for et verk. Helt idiotisk ting å “krangle” om.

5 Likes

Hvor mange selger bilder uten fortjeneste ? Mener dere at jeg skal selge panda for 5000,- til noen som garantert, til den prisen kommer til å selge den videre med fortjeneste ?

1 Like

Ikke alle som tenker på å selge ting videre vet du. Og selger du for 7000, så har jo du tjent på den. Hva andre da gjør er vel ett fett?

1 Like

bilde

5 Likes