Ordna seg her og, tre pakker på seks lodd. Underlig.
2 pakker for 5 her… UPS’s veier er uransakelige…
Mine kort kom skadet nede i venstre hjørne (den hvite delen), noe poeng å klage? Noen som har erfaringer med dette?
Ja det syntes jeg. Dersom de skal begynne tjene penger på postkort for at folk skal få sjans til å kjøpe kunst, så kan de gjøre det skikkelig
Enig med deg. Sendte de en Mail, spent på å se hva svaret blir.
Nja, nå var vel ikke postkortene en ekstra inntekt… overskuddet etter kost gikk vel til veldedighet… slik det også har vært tidligere
Noen som har fått Main edition?
Fortsatt ikke her, hverken det ene eller det andre, men fått en mail mandag om at det er på vei ila April. Intet nytt, April blir den lengste måneden dette året
Så da skal man ikke forvente å få postkortene i god stand? Enig i at pengene går til veldedighet, men like vel. Hadde avtalt med flere å få kjøpe et av meg til en grei penge for å gå i null mtp frakt/fortolling, mest av alt kjedelig for de det gjelder. Hvis det er noen som vil kjøpe et til 200kr, så er de hjertelig velkommen. Kan få bilder på forespørsel. Pengene for disse vil gå til Kirkens Bymisjon.
Ok, det var nå bra da. Men det er nå uansett postkort som selges til fan av kunstneren. Så jeg tror nok de vet at folk vil ha dem uskadet
Regner med du får nye på kontakt. De var veldig greie å ha med å gjøre sist runde i alle fall
Samme her. Ett av mine ‘the boss’ var skadet da jeg fikk de. Da fikk jeg bare beskjed om å klippe det opp og sende bilde av det, så fikk jeg et nytt tilsendt.
Ser det er en linea på Finn. Noen av dere som selger eller?
Vurderer ikke bud under 60k
Syk i hodet pris på en Linea
Ja. Vurderte å ta kontakt før jeg leste den setningen. Billigere å fly familien til London og hente en fra galleri der…
Men et flott bilde litt usikker hva jeg egentlig syns om slik 3D bilder… er det stiligt i real life eller blir det litt tacky?
Syntes mellom 30-40k er mer en fair pris på denne. Med tanke på at forrest, wound etc går for rundt 60k. Linea er det 200 av så 60k blir litt sykt spør du meg
Men har en del Pejac så for meg må de bare presse prisen opp
Ligger en på urbanartassociation til 3000 pund, tipper du får den billigere viist du pruter litt, har ligget der en liten stund
Er jo altid nedsig med mva til Norge, men har flere ganger tatt en sjangs og bare sagt at avsender skal deklarere pakken for 50 pund så slipper du mva men super nedsig med forsikring visst det skulle skje noe
Men alt i alt et fett print, Pejac er bare så uendelig dyktig spør du meg Men litt spesielt med at det skifter fra vinkel til vinkel, men samtidig stilig
Linea er fremdeles et print mellom 30 og 40k er mitt inntrykk også. Dobbel pris på den der på Finn, noen kanskje gir beng/er uvitende og gir 60 for det? Det blir ikke meg ihvertfall, selv om jeg kanskje kunne tenkt meg en? Vet ikke - der er noe med formatet som blir feil for meg
5% moms har man råd til når man kjøper kunst i den prisklassen for å unngå noe styr med forsikringer og andre ting.
FYI: so far so close er idag i oslo og ankommer i løpet av dagen rammemaker ringt allerede!