Stoppet i tollen her… Først lastet på bil, og så sendt tilbake til terminal pga. “manglende importpapirer”…
Så nå har de fått art declaration to ganger - blir spennende å se om jeg likevel får krav
Har du bestemt deg for innramming? Hva går du for (ev. hva står det mellom)?
Jeg har undersøkt litt mulighetene for å få laget rustikk alu-ramme, men ble anbefalt å ikke gjøre det av en rammemaker da han mente ujevnheten i metallet kan skape et ekstra press på glasset.
Har veldig lyst på flytende med samme ramme som meadowen jeg har. Altså da matt sort dyp ramme med krommet diatanselist (egentlig en ramme)
Men det var utfordrende med plassen i den kromramma ift bakpapp og i tillegg distanse til glasset og blablablablabla som jeg ikke helt fikk med meg Håper dem fikser det.
Min som alltid ble det også etterspurt doku/faktura på kjøp osv, men har fått varsel nå at Tollpapirene kan bli ferdigstilt etter at den er blitt levert ut, så regner med den kommer ila dagen Gå på sporinga di igjen og sjekk, det kan godt være at du også har det varselet dersom du har sendt de det de spør etter
Flytende/svevende er bankers. Distanselist er ikke dumt, takk for input! Ser at det fort krever en list med stor fals for å få plass til distanselist, glass, avstandslist og bakpapp😅
Det får bli en gledelig overraskelse om den kommer i dag, men ser ikke lovende ut med enkelte av oppdateringene ila dagen…
Det ser jo nesten ut til at du egentlig er kommet lenger i løypa enn meg og at du nok får din idag
Problemet slik jeg forsto det var ikke plassen til distanselisten i den sorte rammen, men at falsen i den kromlista ble for snævv, dro en polakk jeg og sa bare “you fix”