Noe så rått Grattis til deg også Andreas! God helg.
Jeg har et Pejac The Boss print som jeg vurderer å selge.
Finnes det en pejac wound her? Hva måtte man i såfall betalt:smiley:?
Wound finnes blant medlemmer her. Hva en må ut med for å få til et salg er et annet spørsmål. Pejac er ganske poppis for tiden. Jeg vil tro Wound ligger på et sted mellom 50-60k for den vanlige varienten… men da spekulerer jeg basert på hva ting har vært solgt for den siste tiden.
For ordens skyld kan det nevnes at jeg har en, men den er ikke til salgs så har ingen interesse av å snakke opp pris for egen vinning.
En H2O med bobler på auksjon:
https://auctions.artcurial.com/auction-lot/PEJAC-Espagnol-Ne-en-1977-H2O-2019-Techniqu_F7B40208C7?lang=en&fbclid=IwAR2tU1vRezxIJVuD-YS6Ec4q1ah5eMuIudqSAlk-xcZv81-7f51gGFOfC08
Tenkte å by på denne, men må si at 40k i div premiumkostnader byr meg nok i mot til å la være…
Liten oppdatering: Det ordnet seg og jeg fikk omsider nye postkort i posten. Sendte Mail til studioet og fikk etter noen uker beskjed om å rive de ødelagte postkortene, for så å sende bilde av dette. De var også opptatt av å få se nummereringen på baksiden av de ødelagte kortene. De nye ble mottatt med samme nummerering som de ødelagte.
9k euro + premium - hvem kjøpte?
-1 (ikke meg med andre ord)
10 uker senere og denne er endelig på posten, klar for henting. Jeg legger ut bilder så snart jeg er hjemme fra ferie og får henta ut pakken📮
Ti kniver i hjertet når madammen uttaler «vi har allerede nok av han der» når jeg entusiastisk viser campfire-bildet… «vi» har ett (tusen takk @Fingercut !!) og det blir aldri «NOK»!!
Hahaha! sliter med nøyaktig det samme her hjemme og. Det var tøfft å svelge “dem har sååå mye fint på Skeidar! Også kommer du hjem med enda mere sort hvitt av han der!”
… det var når jeg hang opp meadow… snakk om blasfemi
Rettelse… de kjører auksjon på flere fra Banksy og to verk fra Pejac++ .
12 bud er inne på motivet over. 6500GBP.