Pejac (Spania) Tråden

Auksjonsresultatene:

6 Likes

Gjøss. Det var en saftig sum på det ene bildet :open_mouth:. Viser dette at Pejac er heitere enn noen gang?

2 Likes

Det virker nesten som det, ja. Samtidig vil jeg bare snike inn at jeg har et ‘so far, so close’ trykk til salgs om noen er interessert :wink:

4 Likes

I’d hold on to it if i were you, he’s just getting started :slight_smile:

4 Likes

I think so too :wink:

1 Like

Noen som angrer på at de ikke plukka opp denne? Det var non takers :man_facepalming: angrer sjøl og :rofl:

3 Likes

Næ. Egentlig ikke :stuck_out_tongue: … jeg angrer mer på at jeg ikke kjøpte for et par år siden når jeg hadde sjansen på flere av klassikerne hans til rundt 10k… :grimacing:

1 Like

Hadde jo vært ganske genialt å hatt noe å selge, holder ikke med bare en av hver, må kjøpe dobbelt opp av alt :rofl:

1 Like

si ifra om du trenger en plass å henge alle backup-bildene isåfall :wink: :stuck_out_tongue:

1 Like

Kan skaffe “soon” om der er noen som vil ha noe virkelig eksklusivt av Pejac. Det er ca 40x30cm stort, for meg blir det litt lite format, tar ikke bort hvor utrolig fett det er allikevel.

Høy prisklasse ta kontakt på pm ved seriøs interesse :blush:

12 Likes

Ser det er en heldig kar (en av oss kanskje?) på Finn som leier ut Pejac-bilder…
blant annet A Forrest, Scattercrow og Yin/Yang.

1 Like

Finnes det noe ‘statistikk’ på hyppigheten av Pejac-releases? I min periode som Pejac-disippel er det kun sluppet 2 verk (The Boss og So Far So Close. dvs Ahab ble sluppet idet jeg virkelig begynte å fatte interesse… men var for sent til å ta ‘lodd’).

Når er neste ‘release’ og hvilke verk har lavest odds?.. -et nytt et eller noe eldre som vekkes til live?

1 Like

Her er en lenke til Pejac sine slipp:

Vet ingenting om neste slipp, men han har flere ganger tidligere gitt ut noe i 4. kvartal🤞

2 Likes

Skal visst komme et slipp senere i år…

4 Likes

Spent på hva det skulle være… har dere noe på ønskelisten?

1 Like

Omtrent hele katalogen :rofl:

2 Likes

Ønsker meg en timed edition av et trykk, fordi jeg er så spent på hvor stort markedet egentlig er og Love Letter nok var litt for nisje.

3 Likes

I think we’ll look back on “Love Letter” as an incredibly strong work, huge effort and dedication to detail. One of my favourite works, and still “affordable” for what to all intents and purposes is an “original” work ratrher than a print. Really undervalued IMO

7 Likes

Når vi er på «Love letter» så vil jeg gjerne dra frem «desprestigio». Prøvde å få fatt i den på lansering men det gikk ikke.

Jeg håper fortsatt på «soscial distance» som trykk. :slight_smile:

2 Likes

https://live.tateward.com/lot-details/index/catalog/26/lot/5465/?url=%2Fauctions%2Flive-sale%2Fid%2F26%2F

Denne røyk nettopp for 297k inkl. 25% buyers premium :fire:

2 Likes