Det vet jeg godt
Hehe, rått!
Råtass!
Haha, sykt rått! Men kan ikke si jeg er så veldig overrasket
Du er rå
Conan lurer på hva jeg skal med TO sånne “hjortebilder”
Haha… du er faen ikke riktig klok! Eller kanskje det er nettopp det du er …
Setter åpenbart penga mine på klok. Neimen asså… enkel logikk. Fyren har bygd stein på stein i snart 10 år… ikke latt seg rive med til lette penger ved å spy ut nye trykk i hytt å gevær i massive all slags opplag.
Han har tålmodig bygd seg en ekslusiv merkevare bygd på et fantastisk talent og “enkle” budskap alle kan oppfatte i symbolikken i de fantastiske verkene hans.
Nå er markedet over lengre tid mer eller mindre vært støvsugd for trykk og verk, skal du få tak i no må man kjenne noen mer eller mindre.
Et par år til nå så kan vanli mann i gata glemme en pejac på veggen.
Jeg finnes selvsagt overhodet ikke objektiv, har en helt syk samling
Vi er nesten forbi at den vanlige mannen i gaten får fatt i verk fra Pejac. Det er lodd… er du heldig får du klørene i noe på den måten…
Noen som er sugen på en Banksy keyfob?
Måtte teste ut om budgiving funka og endte opp med en GWB key fob til 4lapper erremulig
Ja da var man vel tilbake til denne “backup-vegg” løsningen for bildene som nevnt i tidligere i tråden Cold storage/backup i et annet fylke er ofte anbefalt i disse usikre tidene… hører mye bra om Rogaland som et godt alternativ <3
lol ‘Conan’…
Så en kan nesten si at den der Pjeac’en kostet deg mer enn 300k om du tar med disse testrundene dine. Du er alle nettbutikkers våte drøm virker det som! haha… “ups faen… jeg skulle leke meg med å spekke en ny bil… nå er den kjøpt med en feil!!”.
Joda hun (conan) har jo et poeng, så det er godt mulig at den ene hjorten kan finne seg en ny eng å ete seg fet på
Noen som tørr estimere hva Seppuku er verdt om dagen? Husker det lå en på ebay til rundt 50.000,- for 2-3år siden, men prisen er åpenbart langt høyere i dag.
Det blir spennende å se hva resultat på en sånn vil bli på Tate/Christies etterhvert
Vet du om det kommer en for salg i nær fremtid?
Hehe nei, men har litt info tett på som sier at det vil komme flere verk på auksjoner fremover, hvilke vet jeg ikke. Det vil også også dukke opp originaler… blir veldig spennende å se
Vanskelig å «vinne» når det kommer nye. Trykkene hans begynner jo å koste en del ved release også?40-50000?Jeg får nok ikke mulighet til å få noen nye Pejac inn.
Men kan ikke klage, fikk jo tak i H20 ved release
Lett å føle på håpløshet rundt det å få fatt i verk fra Pejac. Nå opplever jeg ikke at det er helt svart. Vanlig opplag med trykk fra Pejac er da ikke så borte i natten når det kommer til pris, men da må en ha flaks med seg i lotteriet. Da snakker vi trykk. Skal du i dag kjøpe en original fra Pejac må du opp i 6-sifret prisklasse, kanskje høyere enn det også.
@OSR For ca 1 år siden gikk trykk som Seppuku et stykke over 50k. Faktisk nærmere 100k enn 50k. Det som gjør Seppuku spesielt er jo at det er Pejac’s første trykk, og alle trykkene er unik. Jeg har også hørt at det er mange trykk som dessverre ikke er i så god stand. Spekulasjoner så klart, men det er det som sies av folk som har jaktet dette trykket over lengre tid. Her kan sikkert @Fingercut fylle på med intel. Han er vel den på kunstveggen som har jaktet mest på verk fra Pejac
Disclaimer; Jeg er en stor fan av Pejac og har verk i samlingen… sånn at det ikke er tvil om hvor jeg står når jeg omtaler kunsteren.
Spenndene å se hva en main går for om dagen🤟