Pejac (Spania) Tråden


Er dette nytt?

3 Likes

Nei det er av eldre dato, usikker når, skal sjekke opp.

… når man glemmer en fokkings Banksy keyfob i suvenirsjappa på Tower of London og du kommer tilbake 3t senere og Indilalala mate’n din hilser deg “Mistel ALE - I tookk kale off itt fol Yu!”

Da tipser du en norsk 500lapp. (Hadde ikke annet)

4 Likes

Det ble vell $10 625 på denne?
Solid for Pejac :grin:

4 Likes

Leverer :clap:110k for en main er ninja :rocket: Ser det ligger en H2o på finn nå til 99 :smiley:

1 Like

Denne var niice :drooling_face:

2 Likes

Ja, og man skal jo huske at H2O er Handfinished :grinning:

H2O
2 colors hand-pulled photopolymer with pencil hand-finishing
Signed and numbered by the artist

2 Likes

Ingen tvil om at det skjer en stor utvikling med verkene til Pejac. Jeg var i dialog med apparatet til Pejac for ikke mange uker siden i et forsøk på å gjøre en deal for å få Social Distance. Var ikke lett gitt, og det kommer frem i dialogen at de har lagt planene for Pejac nå de neste to årene med fokus på bl.a. spesialslipp uten at de gikk inn på detaljer. Ut fra dialogen sitter jeg igjen med et inntrykk av at Pejac-toget er kjørt om noen håpte å gjøre kupp på hans verk. Han kommer ikke til å være tilgjengelig for “vanlig” lommebok i fremtiden mtp den retningen det går mot… så kan en jo håpe at de fortsetter med disse lotteriene sine på trykk til “normale” priser. Bare synsing fra min side der altså.

4 Likes

Jeg har også vært i dialog med de ved et par anledningen angående et par forskjellige ting. Sitter igjen med samme inntrykk som deg, ekstremt profesjonelt apparat rundt seg. Bygger gradvis, og holder tilbake selv om de forstår at etterspørselen er der. Nå er det jo selvfølgelig også noe med motivene, aktualiteten og at det har en dypere mening. Men han bygges jo definitivt så han kan bli en av de “store”, kan vel kanskje si at han er på vei allerede. Blir spennende å se hvorvidt de lykkes, men føler det har alle forutsetninger for det

4 Likes

Er generelt spennende å følge med på priser på kunst i disse dager som både strømpriser, matvarepriser, huslån, drivstoff og annet stjeler mesteparten av folks lommebøker, og bitcoin med mer vaker på historiske bunnnivåer… folk må prioritere hverdagsøkonomi framfor pynt på vegger.

Kan bli interessant å se hva som skjer når «resesjonen» slipper taket.

Kunst for meg er kun en investering i det psykososiale… å se et flott verk hver gang man setter seg ved spisebordet, diskusjoner når man har gjester, eller forhandlinger med partner om hva som får lov å henge hvor…

Pejac begynner jo å bli temmelig dyr sjøl for main editions… så håper jo at penger brukt ikke forvitrer selv om det gir stor verdi å entre rom med ham eller andre på veggen (er jo ikke dum heller :stuck_out_tongue: ).

1 Like

“Kunst for meg er kun en investering i det psykososiale… å se et flott verk hver gang man setter seg ved spisebordet, diskusjoner når man har gjester, eller forhandlinger med partner om hva som får lov å henge hvor…”

Her treffer du spikern for min del også :laughing: personlig har jeg det sånn at conan ikke diskuterer da egentlig… mer at det hagler trusler om bål i hagen, tapetkniver, hylling av potetmos og tomatsuppe kasting osv. Men det spicer jo opp litt da i en ellers trøtt tidsklemme hverdag :+1:t2::laughing:

4 Likes

Mulig jeg skal alliere meg med din Conan der vi avtaler at jeg kan bare hente ut bilder fra hjemmet om du ikke oppfører deg. Når du da sitter der med biff og bearnaisen din en fredagskveld, fornøyd fordi du gjorde nok et varp borte i London. Så slår det deg “faen… mangler jeg ikke en pejac på veggen?”. :stuck_out_tongue:

1 Like
  1. april nærmer seg :wink:

Håhåhå… det hadde vel vært no :rofl: men du vet… er jeg hjemme så tror jeg ikke det hadde vært mer enn typ 30sekunder før det hadde runget mannegråt over hele østlandsområdet om en Pejac plutselig mangla på veggen :smile: etterfulgt av biff og bearnaise klint utover massasjestol,tredemølle,blendern og diverse Georg Jensen dilldall i en gis bort annonse på Finn.

2 Likes

Jakter jo stadig etter kunst conan liker og mye er jo blitt prøvd. Ifjor måtte jeg selge h2o en fordi ho ikke likte den no særlig…

Men heldigvis finnes jo h2o med bobler også, så da tenker jeg at den må hun vel sikkert like og har likegreit kjøpt en h2o e.e også :+1:t2:

Great success :guardswoman:

4 Likes

Conane liker bobler ja! :smiley:

Originals still available for $1500 or so… Pejac Love Letter Signed Hand-Finished Limited Sculpture Print Art banksy kaws | eBay

2 Likes

Hva er grunnen til at Deprestigio som har vært så lenge på Ebay fortsatt er der? Bare prisen?

2 Likes

Selgern bullbuy888 er svindler

2 Likes

Godt og kontant svar, takk!

5 Likes