Pejac (Spania) Tråden

:rofl: jeg vet jo godt hvor den befinner seg hen. Trist nok så sa han at den var i sitt “forever home” :pensive::tired_face::sob: vi får se da vettu, alle har en sweet spot, plutselig trenger han ei nyre og da er jeg der!

1 Like

Så trusselen «eg veit kor du bor» virker ikke lenger??

1 Like

Du ofrer en?

Jeg er spent på om de faktisk kjører for lodd denne gang…

2 Likes

…mer spesifikt Conans…

Likte ikke helt tanken på at de IKKE går for lodd - ER DET ET REELT ALTERNATIV??? #panikk

:rofl: ikke denne gangen :rofl: men inspirert av Pøbels mafia trykk så går det vel sikkert an å skaffe et hestehode? :person_shrugging:

Noen som fikk med seg hva disse to gikk for i kveld? Ser ikke auksjonsresultatene noe sted…

Snow Angel: Pejac | Snow Angel (2022) | Artsy

Meadow: Lot 291 - Pejac (Spanish 1977-), 'Meadow', 2015

1 Like

Snow angel gikk for 26k usd + premium :fire::fire:

6 Likes

Nei det var visst 30kusd + fee :fire: holy crap

2 Likes

Fikk vel litt BlackWeek/Month-avslag?.

2 Likes

4 Likes

Må være kjedelig å sitte bak målet til Qatar for å se den kampen🙈

1 Like






Fikk nettopp rammet inn denne hos Rammeservice i Bergen. Bruker kassen den kom i som ramme, og har lagt på et refleksfritt glass i front som kan skyves ut og enkelt snu brevet om en ønsker. Fikk også oppheng på frontplaten. To kunstverk av Pejac fremdeles mulig å skaffe for rimelig sum sammenlignet med alt det andre som blir solgt om dagen.

28 Likes

Genialt å bruke kassa til ramme! :slight_smile:

1 Like
7 Likes

Genialt! :raised_hands:

1 Like

Hva er en fornuftig pris på LL HF x/30?

1 Like

Jeg har vel sett den i seinere tid ligge på rundt en 15-20k.

1 Like

var utrolig kul den innrammingen til @torulv, og ga inspirasjon til mulig handel på nyåret… så sant ikke @Fingercut kommer med et BlackFriday tilbud man ikke kan takke nei til? :stuck_out_tongue: <3

3 Likes

Hehe joda, hva vil du ha? Meadow? Har en til deg jeg :smile:

ringer deg om Viking-lottoen går inn ikveld :stuck_out_tongue:

1 Like