Pejac (Spania) Tråden

Krysser fingrene for deg :crossed_fingers::grinning:

Har du en ekstra forrest i skapet?

2 Likes

Desverre, “kun” en meadow og yin yang nå. Leter forest… men det er det mange som gjør for tiden!

4 Likes

Vant du ikke? :tired_face:

4 Likes

hva kan jeg si… :frowning: det stod ikke i stjernene når jeg mest trengte det <3

1 Like

Hjerteskjærende :sneezing_face:

2 Likes

Get in line sier bare jeg… :stuck_out_tongue:

1 Like

Kommet over a forrest e.e og en main meadow til salgs i uk.

Meadow 12,5k gbp
A forrest 18k gbp

Noen som vil ha - så kan jeg sette dere i kontakt med hverandre :blush:

1 Like

Blir spennende med HF Scattercrow, Seppuku og H2O på Tate 7. Desember

7 Likes

Scattercrow er det lenge siden jeg har sett for salg. @Fingercut … forventes det noe spenning her eller :stuck_out_tongue: syke priser på verkene fra UK må sies

2 Likes

Ingen kommentar :rofl:

Edit: Ja, enig i det - han ønsker seg auksjonspris uten fee kostnader virker det som. Men skal nevne at de eventuelt kjøpes fra en meget seriøs formidler i tilfelle, typ kar man kan skaffe mye andre vanskelige verk fra om man har noe annet også i kikkerten.

4 Likes

Blir veldig spennende hva sepukku går for! Hf scattercrow er ingen interessert i så den tror jeg ikke blir solgt engang host

4 Likes

Det virker til at timingen min var akkurat innafor når jeg gjorde handel med deg Fingercut. Skal sies at der var du også rimelig game :slight_smile: , setter pris på det! Blir spennende å se hva Seppuku da går for i desember… 18k for a forest er jo hinsides! :smiley:

1 Like

Tror du traff bra på den sepukkuen ja :blush: Den hf foresten der er nok priset som et godt auksjonsresultat for selger. Det blir tilsvarende rundt 24k gbp ink fee om den gikk f eks på Tateward. Da ville selger sitte igjen med omtrent 18k. Usikker på om a forest e.e går for omtrent det samme som e.e meadow? Muligens? Men VELDIG vanskelig å oppdrive forester av en eller annen grunn?Var en kar i Australia som nylig solgte en billig så jeg men var for sen.

Scattercrow har ikke hatt den samme populariteten har jeg inntrykk av, så den kan kanskje gå litt lavere? Jeg skal ikke ut med 300k forn iaffal…

1 Like

Noen som vet hva denne gikk for til slutt? :slight_smile:

1 Like

16k £ for scatter e.e + fee
11k £ for sepukku + fee

1 Like

Var tre forskjellige?

1 Like

Antar @Fingercut bare skriver de to siden det var de to han kjøpte :laughing:

Siste var vel h2o for £7000 + fees.

1 Like

Hehehe nei holdt meg i ro denne gangen gett :blush:

2 Likes

Husker ikke hva h2o gikk for, var det 8k£ + fee?