Pejac (Spania) Tråden

Gikk en Linea for 2000$ + fee og nettopp

25% hammer på tateward?

1 Like

Jepp

https://instagram.com/stories/pejac_art/2989626828446060452?igshid=YmMyMTA2M2Y=

12 Likes

Håper på lodd :slight_smile: og venter i spenning på hvilke trykk det blir. Er det kraft-hint i insta posten fra i formiddag?

3 Likes

Limited edition høres faktisk litt dyrt ut :slight_smile:

2 Likes

Blir gal a denne ventinga! Så det ut som det fossefallet med papirbåten?

Krysser fingrene for at det ikke er waterfall’en med papirbåten… kan ikke si jeg helt ‘forstår’ den om en sammenlikner med så mange av de andre værkene… lodd må selvsagt tas uansett men det er vel mer for å bygge lodd-samling :expressionless:

2 Likes

Jeg gjetter det er «Social Distancing»

5 Likes

Jeg håper du har rett! Samtidig vil det gjøre vondt å tape det lotteriet da jeg har siklet etter det verket siden han gjorde den jobben… :joy::joy:

1 Like

Får å få tak i lodd må man da følge vedkommende på Instagram eller er det andre sider man må følge? Gjelder forsåvidt for flere andre kunstnere også

1 Like

Linken kommer først på insta men tar vel ikke mange minuttene før den ligger her og. «Pleier» være 1-2 ukers kjøpe periode før loddtrekning.

8 Likes

Veldig usikker på hva jeg syns om denne. Vedig fin, men føles ikke som hans sterkeste motiv.

1 Like

https://youtu.be/R7Fc5M27ers

6 Likes

Den er nydelig.

Men har dessverre ikke 57 000,- å bruke på denne :cry:

Lykke til for de som går for den!

2 Likes

Digger den. Lodd kjøpt :smiley:

All In? 😆

Har selvfølgelig ikke kjøpt 100 lodd, la det bare inn for å se hvor mye dyrere fraktkostnaden blir ved å kjøpe flere lodd :hugs:

Tenk hva frakta blir om man skulle få kjøpe det store verket :sweat_smile::hugs:

Fingrene krysset, flott verk og endelig et til verk av Pejac som er litt vanskeligere og tolke enn mange av forgjengerene :smiley:
Personlig digger eg New Wave og liker de litt mer lysbetonte kunstverkene hans! :hugs:

EDIT (som vi kan bruke mot slutten av perioden for å estimere antall ordre)

Kl 18.23 “Order #2021201x Confirmed”

5 Likes

Jeg likte denne godt. Er som @Virus sier for stiv pris for mitt budsjett, men ble nå noen postkort på meg likevel. Har to år på rad kjørt juleverksted hjemme og rammet disse inn til nære venner av meg som har satt pris på de som gave😊

5 Likes

jævla kult bilde!!! Så det første gang i formiddag på instagram fra 2017… tenk at det faktisk blir til trykk nå! :smiley: Årets forsinkede julepresanger i form av lodd er nå innkjøpt!

5 Likes